Skip to content


Vasárnapi kabaré - Hofi 1996-ból

Szerző: Droli - 2010.01.10. 08:59

Bookmark and Share

Ugye, nem haragudtok meg, ha erre a hétvégére is egy Hofi jut? :-) De ha egyszer nnem lehet vele betelni :-) A lenti Hofi kabaré 1996 szilveszterén hangzott el.

 


Címkék: hofi kabaré

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr361659075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2010.01.10. 13:03:10

Hofi az örök, a megunhatatlan, a pótolhatatlan, akinek minden szava a mai napra is aktuális!:DD
Volt szerencsém őt élőben hallgatni a '70-es években. Élmény volt!!!

Évikati 2010.01.10. 15:49:47

@Horizont: egy másik oldalon írtam már róla (nem akarok villogni ismételten), de nekem is volt szerencsém őt személyesen ismerni. Kezdő színész volt, én gimnazista, amikor együtt statisztáltunk egy vidéki színházban. (Színházi gyerek lévén szüleimet is jól ismerte és kedvelte őket.) Később Bp-en is találkoztunk, akkor ő már befutott, híres ember volt, de ugyanúgy tudtunk beszélgetni, mint amikor még Szendrő Józsi bácsin kívül senki nem jósolt neki nagy jövőt.
Sok vidám sztorit őrzök róla.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.01.10. 16:43:13

@Évikati: "Sok vidám sztorit őrzök róla."

Halljuk, halljuk! :-)

Évikati 2010.01.10. 19:02:29

Egyik emlékezetes és ismétlődő játékunk a társalgóban egy sakktáblán játszott játék. (A neve talán "halma?" nem emlékszem pontosan.) Tibi csokiban játszottunk és természetesen mindig én voltam a vesztes. Géza kaján vigyorral kérdezgette, hogy : "Na, kislány, hány tábla csoki van ma estére a zsebedben?" Már a Mikroszkóp tagja volt, amikor találkoztunk és bemutattam neki a férjem. " XY Tibor vagyok." - mondta a párom. Géza nagyot nevetett és azt mondta, hogy "Ez bizony nagyobb nyeremény, mint az én Tibi csokijaim voltak!"

Évikati 2010.01.10. 19:03:16

@Horizont: Sajnos, nagyon régen volt!

Horizont 2010.01.10. 22:20:50

@Évikati: :DDDDDD Aranyos. Rég volt bizony:))))

süti beállítások módosítása