Skip to content


Tőzsdére kerültek a nyugdíjasok?

Szerző: Slanger - 2010.01.31. 10:07

Bookmark and Share

Azért az ultra gáz, hogy mindenki szerencsétlen nyugdíjasokból akar jól élni.

A videó január elején készült az MTV „Ma reggel” című műsorában. Végignéztem, és igazán nem értem, hogy a Tisztelet Társasága elnevezésű szervezet, hogy tud 142. 000 nyugdíjas tagot számlálni, egy olyan ügyvivővel –és programmal-, mint Schmuck Andor. Nem bántom én Andor úrat, de ez az egész egy óriási viccnek tűnik.
 
 
 

Aztán elérkezett a döntés ideje, és az áprilisi választásokon, az egyesület az MSZP programját fogja támogatni, illetve ajánlani tagjainak. Mit lehet erre mondani?


Címkék: választás magyarország nyugdíjas

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr391716397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Acid 2010.01.31. 15:36:13

Óriási? :D
Egyébként a fazon tényleg figyelhetne magára, ha már ráér az MTV-ben nyilatkozgatni. Nem nagyon van emberformája...

asim 2010.04.08. 21:32:49

Több mint 30 évig fizettem a nyugdíjalapba az az én pénzem ne játszon vele senki.Kamataival illetve fedezetével sokat hozott az államnak.Kérem fizessék nekem törvényszerint vissza.Ne magyarázzák az ostoba tevékenységüket.

süti beállítások módosítása