Skip to content


Szolgálunk és félünk, a rend bátor őre

Szerző: Slanger - 2008.12.29. 16:54

Bookmark and Share

Besötétedett. Kióvakodott az utcára, óvatosan körülnézett. Bizonytalanul elindult, majd megállt. Ekkor futó léptek zaját hallotta. Sarkon fordult, hogy elmeneküljön, amikor megszólították: Biztos úr! Biztos úr!


Címkék: police

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr38847148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daniferi 2008.12.29. 20:27:45

Hehe, ez tetszik :D

Visszaolvastam, néha egész jó dolgokat írsz, be is raktam rss-feedbe a blogot :)

pharmacyli 2009.01.01. 08:25:31

És ezért mehetnek jó állapotú 40-50 éves férfiak és nők nyugdíjba. A másodunokatestvérem felesége is nyugdíjba ment. Ugyanott dolgozik tovább, kapja a nyugdíjat és a fizetést. Igazi esélyegyenlőség... (Bár nem vagyok irigy rá, hisz' ha mehetnék, én is nyugdíjba mennék) - megemlítettem, Te Maris, miért mehettek ki nyugdíjba? A válasz, a nagy idegi megterhelés, az imperialisták... Hát bizton hasmenést kaptál volna Te és a Te főnököd, ha meglátsz egy imperialistát... És az összes őrző védő tele van ilyen nyugdíjasokkal... Megbízhatóak....

süti beállítások módosítása