Skip to content


Állást keresek

Szerző: Slanger - 2009.09.27. 11:56

Bookmark and Share

Több HR szakember szerint 3-5 évente praktikus munkahelyet váltani. Ennek apropóján, illetve, hogy a jelenlegi munkahelyemen már nem igazán érzem jól magam, úgy gondoltam, hogy nekilátok új munkahely után nézni. Mivel egy ideje már írjuk ezt a blogot, és minden bizonnyal rengeteg felsővezető, és jó kapcsolati tőkével rendelkező olvasónk van, veszem a bátorságot, hogy ide is kibiggyesszem ezt a kis felhívást. Természetesen, aki tud segíteni az azonnal vegye fel velem a forródrótot a slanger@indamail.hu e-mail címen. Állami állások is szóba jöhetnek, persze ez esetben szívesen juttatok némi honoráriumot a közvetítőnek is :)

 
Hogy milyen állások érdekelnek elsősorban?
 
Értékesítés
 
Ismerőseim szerint vérbeli kereskedő vagyok, amit én nagyjából el is hiszek. Azt tartom, hogy bármit el lehet adni, ha sok van belőle. Értelem szerűen tehát értékesítési állások szóba jöhetnek, ugyanakkor, ha egy mód van rá házalni nem szeretnék. Értékesítési területen dolgoztam, dolgozom jelenleg is.
 
Környezetvédelem, hulladékgazdálkodás, innovatív technológiák
 
Jelenlegi munkám ehhez a területhez is szorosan kapcsolódik, és igazából elsősorban ebben az ágazatban szeretnék tevékenykedni a jövőben is. Akárhogy is nézzük, a következő néhány évtized a megújuló erőforrásoké, és a minél környezetbarátabb technológiáké lesz. A környezetgazdálkodást sosem tanultam, mégis ebben a témában vagyok leginkább otthon.
 
Agrárvilág
 
Az agrárium is érdekel, annál is inkább, mivel erről van papírom. Néhány éve végeztem ugyanis, mint gazdasági agrármérnök.
 
Továbbá maszekban szívesen vállalnék környezetvédelmi engedélyeztetéseket. Azt is láttam már, hogyan is kell elkészíteni egy környezetvédelmi bevallást.
 
Tavaly cirka 300.000 forintért megszereztem egy munkavédelmi technikusi oklevelet, amiből még abszolút nem profitáltam, de azért jó lenne azt a pénzt is viszontlátni.
 
Senkit nem akarok tovább fárasztani. A lényeg, hogy minden érdekel. Amihez nem értek azt gyorsan megtanulom. Ja, még egy; angolból van egy középfokúm, de angolul elsősorban enni, inni és aludni tudok. Persze, ha úgy adódik, meg is szólalok.
 
Főleg Pest megyei és Észak-Dunántúli állások érdekelnek!
 
Tudjátok: slanger@indamail.hu
 
Kösz
 
 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr961410283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zia1 2009.09.29. 12:10:44

Nos marha nagy tévedések vannak itt. A barátosnőm azért talált nehezen munkahelyet, mert azt mondták neki, hogy túl sok munkahelye volt. Hiába van tapasztalata, kiváló munka erő, és hiába volt 20 év mkaviszonya egy helyen. A rendszerváltás meghozta, hogy folyamatosan állást kellett cserélnie. A lehetséges munkaadók pedig nem azt nézik amit kellene, hanem még azért is ő a hibás, hogy eladtak cégeket, leépítették a létszámot stb. ebből kifolyólag akaratlanul is munkahelyet kellett változtatnia.
De az ötleted nem rossz, próbálkozz csak, hiszen még ma is így működik a dolog, ha van jó ismerős aki be tud dugni egy zsíros közalkalmazotti állásba Te leszel a király....

Veronikamama 2009.09.29. 17:44:29

@Zia1: Tudod, amikor munkanélküli lettem és elkezdtem a hirdetésekre jelentkezni, azt mondták, én túl sokat tudok, stb. ecctereecctera megértettem, hogy 49 éves korban nem kellettem sehova, helyettem három 20 éves tudott felvenni, mert az a divi, hiába mondtam én már nem szülök, betegállományba sem megyek sosem.
Ja és mindezt 19-20 éves leánykák döntötték el. Megsem próbálták, mihez értek, mit tudok.
Elkeseritő volt. Gondolom, ma sem sokat változott a helyzet, ha van keresztapa, akkor nem baj, ha nem ért hozzá, vannak jólfizetett tanácsadó cégek, majd azok gondolkodnak helyette is.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.09.29. 17:56:13

Eddig is a versenyszférában dolgoztam, és ha mód illetve lehetőség van rá, a jövőben is tartanám magam ehhez. Egyébként mondhatom azt, hogy amit a munkámban eddig elértem, azt nem a "keresztapámnak", hanem magamnak köszönhetem.

sztiv_info · http://sztiv.info 2009.10.05. 16:01:45

Állást szeretnél találni? Állj be a sorba! Örülj, hogy van munkád és nem kell keresgélned. Unatkozol? Tanulj meg kötni. Ez most nem az az időszak, amikor csak úgy passzióból lehet állást váltogatni.

süti beállítások módosítása