Skip to content


A Foci VB legidegesítőbb mondatai

Szerző: Droli - 2010.06.11. 06:38

Bookmark and Share

Hölgyeim, tudom, nehéz időszak lesz, de lassan kezdődik a futball világbajnokság. Vigasztalásul összegyűjtöttem tíz mondatot, mely valószínűleg igen gyakran el fog hangzani a következő hónap során, és garantáltan alkalmas arra, hogy házastársunkat-párunkat idegileg kikészítsük. 5-5 mondat a férfi és a nő szájából.

Feleség mondja férjnek:

- De pont akkor van a Barátok közt! (Garantáltan sikert aratunk vele az esti főmeccs előtt, egy tévé esetén)

- Nem baj, hogy meghívtam anyukát hétvégére? És ugye hazaviszed kocsival? (A hazavitelnek feltétlenül egybe kell esnie a csoportrangadó időpontjával!)

- Melyik csapat a magyar? (Uraim, a jó válasz: a néger :-)

- Melyik csapat vezet? (Hölgyeim, ezt a kérdést szigorúan két percenként tessék feltenni!)

- Miért kell ezt a hülyeséget néznünk? (Ezt szigorúan azután, hogy párunkat részletesen kikérdeztük a futball szabályairól, pl. bedobás, les, illetve hogy az a férfi miért rúgta meg azt a másik férfit)

Férj mondja feleségnek:

- Ugye nem baj, hogy a meccsre áthívtam a legjobb haveromat? (Mind a huszonhetet!)

- Szívem, arrébb tennéd a lábam, nem látom a meccset!

- Hogy az Argentina-Spanyolország fontosabb, mint anyósom meglátogatása? Még a Svájc-Algéria is fontosabb ennél! (Különben is most voltunk a mamánál, múlt karácsonykor.)

- Drágám, ha leugrassz a boltba Vegetáért, légyszíves, hozzál már még vagy húsz üveg sört!

- Haza tud jönni az oviból az a gyerek a két saját lábán is, neeeem? (Szigorúan ovizárás után két órával!)

(Kedves kommentelők! Várom a nálatok elhangzó mondatokat is :-)

 

 

-

 


Címkék: foci

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr282065733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.06.11. 08:42:57

A "Ki vezet?" kérdés nagyon tipikus. :-))
Amitől még falra mászok, a Forma 1-ben a "Mi a sorrend?" című kérdés.

Dr. Panasz Muki 2010.06.11. 10:06:59

Kik játszanak? Ja látom, a pirosfehérek a kéksárgákkal.

Á én inkább pozitívan állok hozzá. Tökmag, sör, békénhagyás. Aztán majd egyszer kérünk magától valamit, Pelikán elvtárs! ;)

sajt · http://sajt.tumblr.com 2010.06.11. 11:33:34

- Szerintem te jobban szereted a Fradit mint engem...
- Az az igazság, hogy én az Újpestet is jobban szeretem...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.11. 13:07:29

FTC-MTK meccs,szőke kérdez:A kék a fradi?-Nem.-Hááát??
Nem ide tartozik de eszembe jutott.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.06.11. 13:25:56

@Droli: Ez jooó! Ma este be is vetem :-)).

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.06.11. 13:44:45

Droli, majd kérünk egy posztot, hogy milyenek az ír TV kommentárok. Gondolom az m1-et nem fogod odakinn. :-))

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.06.11. 13:45:57

bocs: kommentátorokra gondoltam

mememellen 2010.06.11. 17:56:25

A maiban már volt néhány kommentár, kár, hogy nem jegyeztem föl.

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.06.13. 21:41:27

Mivel alig vagyok itthon, mert a gyerekekkel csatangolok, illetőleg ha itthon vagyok, akkor nem tévézéssel ütöm el az időt, egyáltalán nem zavar, ha meccs megy. Látom a képernyőt, így meg tudom nézni, ki játszik kivel, mennyi az állás, hányadik félidő. Nem kell feleslegesen beszélgetni :)
Most például el vagyok keseredve, hogy a németek vezetnek...
És nekem bejönnek a Somos tesók mint kommentátorok. Az az rtl-es csávó, nem jut eszembe a neve, na annál bárki jobb...

süti beállítások módosítása