Skip to content


A biztosító meg szopjon le...

Szerző: Slanger - 2008.12.11. 18:11

Bookmark and Share

 

Az előzmények ismertetése...

Az én felirat az én autómat jelzi. Mivel balra szerettem volna kanyarodni, hátranéztem, majd miután észleltem, hogy senki nem akar előzni, indexeltem, lassítottam, felező vonalhoz hútódtam.

 Ismét hátranéztem, hogy megkezdjem a kanyarodást. Még mindíg nem jött semmi, így megkezdtem.

És ekkor a hülye kurva megkezdte az előzésemet. Na bumm.

  • A fasszopó rendőrség nem jött ki a balesethez, mondván nem történt személyi sérülés.
  • A hülye kurva elismerte a hibáját.
  • Kitöltöttük a kárbejelentőt.
  • Kocsi bekerült a szervízbe
  • Biztosítónál bejelntettem a balesetet, és a kárigényt.
  • Kárszakértő kiment a kocsihoz. Megállapított 750.000 Ft kárt.
  • Kocsit csinálják.

 

Na és akkor...

A szervízben azt mondják, hamarosan kész a kocsi, de a biztosító két hét alatt nem tudta elbírálni a kárigényt. Felhívtam a geciket. Azt mondja a paraszt, hogy a hülye kurva még nem jelentette be a kárt (de én bejelentettem). Felhívtam a nőt azt mondja, hogy már volt is kint a kárszakértő, lefotózta a kocsit. Mondom neki, menjen be a biztosítóhoz is, hátha meggyorsítja a dolgokat. Bement. Kiderült, hogy ebben a fiókban máshogy tudják, hiszen a károkozónak nem is kell bemenni. DE, felvilágosították a hülye kurvát, hogy el kell felejteni, hogy a biztosító kifizeti a TELJES kárt. Annak 70 %-át valószínű, hogy nekem kell fizetni. Mivel a balra kanyarodás nagyon bonyolult művelet, és valószínű, hogy én voltam a hibás. Ezért mielőtt döntenek, kiküldik a balra kanyarodási szakértőt a helyszínre. "BALRA KANYARODÁSI SZAKÉRTŐ" - nem érted?-. Hát itt tartunk most. Holnap bemegyek a biztosítóba, de rájuk borítom az asztalt.

És hogy mi a tanulság?

MINDEN AUTÓSNAK: CSAK JOBBRA KANYARODJ, MERT BALRA BONYOLULT!

u.i. ha elfelejtettem volna mondani, A BIZTOSÍTÓ  MEG SZOPJON LE!!!

 

 

 

 

 

 

 


Címkék: biztosító

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr18817586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EÖ (törölt) 2008.12.12. 07:46:48

balra kanyar vs előzés = fifty fifty

neked is köllött volna figyelned

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2008.12.12. 08:57:45

Hogyan, hiszen már megkezdtem a kanyarodást, mikor az állat előzésbe kezdett?

agyatlanka · http://agyatlan.blog.hu 2008.12.12. 12:01:55

Én is jártam már így azóta balra kanyarodáskor paranoid módon nézelődök hátrafelé. Majd te is azt veszed észre hogy nem is előre nézel ilyenkor. Mindenki a saját hibáján tanul, a másén meg röhög :D

- Rendi - 2008.12.21. 16:01:12

@Egyéves Önkéntes 2008.12.12. 07:46:48

"neked is köllött volna figyelned"

Neked meg talán olvasni.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.12.21. 16:12:28

miután valaki kiteszi balra az indexet, tilos előzni! jóreggelt...

Anno Blogger 2008.12.21. 18:17:09

Szerintem a kanyarodó a hibás, mert ott nem is szabadott volna balra kanyarodni. Ha lehetett volna, akkor Ede sem szart volna sünt, így a hülye kurva jogosan zúzta le a dömperrel a trabant hikomat hátulját.

Komolyra fordítva: agyonverni mindet, a biztosítót is meg a picsát is. Biztos valami menedzser volt, a fejéhez ragasztott 5 telefonnal...

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.12.22. 12:49:41

Anno egy ilyen szitut igencsak megszívott egy trabantos ember, amikor balra akart fordulni és egy miniszteri kocsi 180al beleszállt.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.12.22. 12:52:36

Jah igen, ha nem akarnak kijönni a zsaruk, akkor megkell jegyezni a telefonba, hogy "Akkó majd én lerendezem a kerékkuccsal" (igy szépen fonetikusan). Garantántált, hogy 10 percen belül kint lesznek :D

Manyizga (törölt) 2008.12.22. 13:41:23

És mennyiből tartott volna a zsaruknak azt mondani, hogy a balesetben megrándult a nyakad, ez már személyi sérülés?

Másrészt HA KÉRED, kötelesek kijönni és helyszínelni. Viszont akit csak lehet, leráznak, nehogy dolgozniuk kelljen.

autosave 2008.12.22. 15:51:40

méghogy csak a máv biztosítóval voltak gondok...

heliox 2008.12.24. 14:01:43

Ügyvédet vigyél magaddal.

Melyik biztosító?

Viszont nem helyes, hogy hülye kurvának nevezel egy nőt. A leírásból nem következik, hogy szellemi hátrányban lenne akár veled szemben, sem az, hogy a szexuális szolgáltatást nyújt. Egyszerűen ügyetlen, tapasztalatlan vezető. Vagy baromi jól vezet de most egyszer hibázott.

Ezzel az erővel te egy bunkó fasz vagy.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2008.12.24. 14:09:56

na szóval, ennek az ügyetlen tapasztalatlan vezetőnek sikerült össze hozni, cirka 740.000 Ft-os kárt a kocsimban

heliox 2008.12.27. 21:03:44

@Tudtad?: ez így korrekt.

Az indulatodat megértem, de el nem fogadom.

hbe 2009.02.17. 10:35:02

Azt a piros pacnit kicsit pontosítani kellene. Hol vannak sérülések a kocsidon és a másik autón?
Teljesen vétlen nem leszel a balesetben valószínű, de hetven százalék az soknak tűnik. Az ütközés pillanatában úgy helyezkedtek el a kocsik, ahogy az alsó ábrán lerajzoltad? Elismerte a másik autós, hogy villogott az indexed, vagy tudod bizonyítani máshogyan? Kb hány méterre volt ez az egész a kereszteződéshez? Ennyi így elsőre.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.02.17. 14:17:49

@hbe: bal hátsó kerekem kitörött, hátsó híd elgörbült. A másik kocsinak az eleje tropa -hűtő, motorháztető stb- lett. Már a felezővonalhoz húzodtam, indexeltem kb. 30-al mentem, eléggé éles a kanyar, gyorsabban bevenni nem biztonságos. Hátranéztem, elkezdtem kanyarodni és a másik ekkor kezdett előzni. Kb. 30 méterre lehetett a kereszteződés.

hbe 2009.02.17. 23:28:13

Én nem vagyok kárszakértő, csak ismerősök illetve a család körében volt már pár ilyen szitu. Lehet hogy hülyén hangzik a balra kanyarodási szakértő, és nem tudom folyamatban van-e még az ügy, de ezeket a baleseteket független tanú híján nehéz rekonstruálni, az ütközés helyéből és a kocsikon lévő sérülésekből szoktak kiindulni. Ha lehet, le kell fényképezni a helyszínt akár telefonnal, hol volt az ütközés, milyen sérülések vannak a kocsin, ehhez nem kell rendőr. Figyelni kell, milyen rajz van a baleseti bejelentőn, mi a leírás. Valamit valószínűleg nem pontosan írtál le, mert 30 méterre a kereszteződéstől különleges ok híján általában még nem kezdesz kanyarodni. Eléggé róka fogta csuka helyzet amúgy, őszintén megmondva én nem nagyon látom esélyét, hogy a teljes károdat kifizetnék, de a leírtak alapján semmiképpen nem látlak felelősebbnek a baleset bekövetkeztéért, mint a másik vezetőt, úgyhogy a csak 30% térítése szerintem nincs rendben.

süti beállítások módosítása