Skip to content


Blogger lettem? Nem hinném.

Szerző: Slanger - 2009.01.03. 21:11

Bookmark and Share

Számvetés

 

Elég friss a blog, pontosabban 1 hónapos. Az első bejegyzés december 5.-én született. Amikor elkezdtem írni, eldöntöttem, hogy elsősorban azokról a témákról írok, melyek engem érdekelnek. Nem is csak tájékoztató szándékkal születik egy-egy bejegyzés, hanem a témához kapcsolódó olvasói információk begyűjtése is célom volt, és az ma is. Érdekel ugyanis, hogy ki mit gondol.

Mikor elkezdtem írni, felvettem a kapcsolatot több olyan bloggerrel, akik már régóta járatosak ezen a területen. A kapcsolatfelvétel célja az volt, hogy kiderítsem, milyen módon lehet népszerű a blogunk. Tulajdonképpen a marketing érdekelt. Ehhez kaptam is segítséget egy nagyon befutott blog szerkesztőjétől. Nem szeretném az illetőt megnevezni (de ezúton is köszönöm a segítségét), úgyhogy ne is kérdezzétek. A tippek úgy tűnik, kezdik meghozni az eredményt, hiszen mostanság a látogatók száma eléri a napi 1000-1500-at. Ez nem túl sok, de én elégedett vagyok vele. Egy posztom már kikerült index címlapra is. Ez jócskán megnövelte az oldalletöltések számát. Még mielőtt valaki felvetné, hogy biztosan valamiféle bevételre hajtok, hát el kell keserítsem. Nem így van.

Sokan leoltottatok, vagyis próbáltatok, hogy spammelek, illetve, hogy sok oldalon kommentelek. Linket általában nem ajánlok a hozzászólásaimban. Kezdetben előfordult, de nem tartom én sem etikusnak. DE, azt azért engedtessék meg, hogy a nick névre szolgáló kb. 50 karaktert úgy használjam ki, ahogy akarom. Senkinek nem kötelező például arra rákattintani, hogy: „ezt is nézd meg basszus”. Mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy mit néz meg.

Arra, hogy viszonylag sok hozzászólásom van más blogokhoz, egyszerű a magyarázat. A blogok benne vannak az rss olvasómban. Ha új bejegyzés jelenik meg és érdekel, akkor ahhoz hozzászólok. Végül még egy.

Volt aki azt mondta, hogy csak össze csapok egy-egy bejegyzést. Ez részben igaz. Oka rendkívül egyszerű. Valamiből nekem is élnem kell, így van úgy, hogy nincs időm órákat szőrözni egy-egy poszt elkészítésével.

 
Remélem, a jövőben is visszajössz, és elmondod a véleményedet.
 

Szép napot!


Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr18855875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.01.04. 11:51:11

"Linket általában nem ajánlok a hozzászólásaimban. Kezdetben előfordult, de nem tartom én sem etikusnak."

:)))
valóban nem is az.
a blogod jó, visszajárok rendszeresen.
ezzel a spamolással szúrod el az egészet.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.01.04. 11:53:15

na azt még hozzátenném, hogy találtam olyan hozzászólásodat aminek messzire nem volt köze a poszthoz vagy legalábbis a címét leszámítva nem olvastál bele :)
szóval ez az "eljárás" cseszi el az amúgy jó blogodat.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.01.04. 12:01:57

én is látogatom a tiédet. :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.04. 15:37:44

Bevallom, nálam is csak egy hajszám választott el, hogy letiltsam a kommentjeidet a blogomról, mert rendszerint max. pár szavas univerzális kommentet írogatsz, amiből egyértelmű, hogy csak azért írtál, hogy még egy helyen ott legyen a blogod linkje. Egyelőre azért nem léptem meg ezt, mert a nickedet visszaváltoztattad nem túl erőszakosan nyomulósra. Ha át is kattint így valaki más blogokról (pl. kötött pálya ;))) ), jó eséllyel helyből ellenérzésekkel teszi. Szerintem inkább csak akkor kommentelj, ha valami értelmeset szeretnél közölni és nem csak az a célod, hogy még tíz látogatót szerezz. Utóbbi esetben csak azt éred el, hogy egy idő után az összes blogger letilt téged. :/

Egyébként de igen, blogot írsz, blogger vagy. ;)

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2009.01.04. 15:51:12

Engem is érdekel a blogolás, úgyhogy ezért is kérdenélek, mi szükség van a klikkgyűjtogetésre? Én álhozzászólásokkal soha nem akarnám felhívni magamra a figyelmet. Vagy tematikus helyekre kommentelek, vagy sehová.
Te hány éves vagy egyébként? Mert lehet, hogy ez a fajta fölösleges nyomulás a fiatalos lendület eredménye. A blogod ugyanis se nem különösképpen egyedi, se nem tematikus. Viszont ha nem az ideklikkre hajtasz (aminek nem is tudom, mi értelme volna), akkor tényleg minek harsogsz mindefelé mindenfélét? Ez egy titkos verseny, vagy mi?

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2009.01.04. 19:13:23

Én szoktam a posztjaimat ajánlgatni... De szigorúan csak akkor, ha kapcsolódik az adott bejegyzéshez... Kiterjesztett komment, szerintem ez nem etikátlan...

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.01.05. 00:41:40

Érdekes kérdés, hogy kinek mi a célja a bloggolással. Ha valaki világhírnevet akar, címlapot, stb. annak célszerű un. "panaszkönyv" jellegű blogot csinálnia. Ilyen pl. a BKV figyelő, Homár, Zugügyvéd, Munkahelyi Terror, Szakítós, Autózz, Mávos blog, stb., ahol van egy olvasói levél, s erre kb. a kommentelők kórusban anyázzák a kapcsolódó céget/hivatalt. Mondjuk itt a te szereped a válogatás, és a moderálás, nem kell világmegváltó gondolatokat papírra, bocsánat, képernyőre vetned.

A másik út az, ha több ember is ír a blogon, s így a naponta írt 3-4 posztból matematikailag több esély nyílik a címlapra kerüléshez (pl. Vastagbőr, Reakció).

A harmadik út, azaz hogy te egyedül írod a dolgaidat, riktán működik (de van rá példa, pl. sasika).

Más dolog a "beetetés", azaz minél többször kerüljél ki címlapra, blog.hu-ra, minél több hivatkozást lásson a kedves olvasó, vagy ahogy te csináltad, hogy hozzászóltál mindenhez, s így pl. én is megjegyeztem a blogodat. Jól csináltad, na! :-)

Habár megmondom őszintén, én sem értem ezt a nagy látogatógyűjtési hajszát. Persze jó dolog, ha olvassa is valaki, amit írsz, de én pl. azt szeretem, ha aki olvassa visszanéz, vagy legalábbis hivatkozik a blogra. Az én blogomnak (hiper.blog.hu - ez itt a reklám helye :-) pl. nincs nagy látogatószáma (napi átlag 20), de arra büszke vagyok, hogy több oldalon is viszontláttam posztjaimat, s hivatkoztak is rá. Ja, meg az eddigi nyolc posztból két Index címoldalas is volt (ami persze megdobja rendesen a látogatószámot "azokon a napokon"). De nekem például annyi a célom, hogy egy jó szakblog legyek, ahol a hiperesek jó része kifejtheti álláspontját, másrészt akit érdekel a téma, találjon róla információkat.

Na, ez volt akkor Droli kommentje, kicsit szabadon :-)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.01.05. 16:01:24

Én is SilentSound véleményén vagyok/voltam. Amit csináltál, az spam, és nem te vagy az első, aki ilyen módon szétszemeteli a blogszférát.
De ha ekkkora látogatottságod van, mellékállásként rakjál ki reklámokat - tudok ajánlani egy nagyot jót ;)
bloggerunio.blog.hu/2008/11/24/mi_is_az_a_bloggerunio

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2009.01.05. 22:05:32

Hülyeség továbbra is amit művelsz.

süti beállítások módosítása