Skip to content


Egy kis kitérő

Szerző: Slanger - 2009.01.09. 16:32

Bookmark and Share

Érdekes blogot találtam

 

Nem szoktam blogokat reklámozni. Ma azonban olyat találtam amilyet eddig még nem (http://tulkapas.blog.hu). Rendőr blog. Vagyis a rendőri túlkapásokról fog szólni, már ha az olvasók is úgy akarják. Ebből pedig van elég, ugye tudjuk. Nem tudom, hogy ki a blog értelmi szerzője (index?), de egy biztos, a mai magyarországon szép jövőt jósolok neki. A szerző olvasói leveleket vár. Kíváncsi vagyok, hogy befut e, vagy pedig eltűnik a blog süllyesztőbe, csatlakozva ezzel több ezer társához.
 
Akit érdekel, itt találja.

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr77867664

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Minoan lines 2018.06.16. 11:56:06

audit checklists - Can you give a six mounth old kitton amoxicillin

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.01.09. 17:54:50

a vastagbőrnek napi olvasója vagyok. ők a kedvenceim. miért, csak nem baj már ez is?

kavits 2009.01.10. 19:27:14

nem szoktál blogot reklámozni? :DD csak a saját magadét...
minden, az indexen megjelentetett blogon ott van egy spam hozzászólásod. itt miért nem azt az idegesítő usernevet használod??

süti beállítások módosítása