Skip to content


Az ellenség a kapuknál

Szerző: Slanger - 2009.01.28. 19:50

Bookmark and Share

 

Ahogy öreganyám szokta volt mondani, infulenzia van! Értitek, infulenzia. Márpedig a mama, az tudja. Ő nem gatyázik, nem oltatja be magát. Sohasem volt beteg, most sem lesz, mondja ő.
 
Azért sokan mentek „biztosra” és beoltatták magukat. Az ÁNTSZ szerint, másfélmillió ember gondoskodott ilyen módon a fertőzés megelőzéséről.
 
Persze, vannak akik nem bíznak az oltásban, félve az esetleges mellékhatásoktól.
 
 
Két idényben oltattam be a gyerekeimet, mind a kétszer nagyon magas lázuk lett az oltástól, kb 1 hét múlva, 39, 6, 39, 7, 40 fokos volt, és legyengültek, 1 hétig se éjjel-se nappal nem volt, mert csak aludtak a láztól.
Az első év után azt gondoltam, véletlen, pont akkor kaptak el valamit, de a második évben beadott oltóanyag után szintén ez volt a helyzet, így rájöttem ez az oltás nekünk nem jött be.
 
Nekem negatív élményem van az influenza elleni védőoltással szemben. Nekem a nagymamám kapott egyszer oltást és akkor majdnem meghalt, mert olyan beteg lett tőle, hogy még a tüdejére is ráment. Pedig az influenza ellen kapta és nem hogy segítet volna inkább ártott. Azóta nem oltatja be magát soha és nincs semmi baja hála isten.
 
Tehát vagy oltás, vagy megpróbáljuk elkerülni a fertőzött betegeket.
 
Prevenció:
 
Aludj sokat, légy fizikálisan aktív, ne légy stresszes, igyál sok folyadékot és egyél sok vitamint!

 


Címkék: influenza

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr59908931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wlac (törölt) 2009.01.29. 07:43:12

6 éve nem voltam beteg (12 éves korom óta), néha előfordul egy megfázás, de egy nap alatt kiheverem. A titkom nem sok, csak a fentebb leírtak: nem stresszelek, boldog vagyok, pozitívan szemlélek mindent;)

Álmos elefánt 2009.01.29. 16:40:29

Én krónikus betegként tavaj beoltattam magam igaz féltem tőle egy kicsit. Eddig semmi gond, remélem így is marad.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.01.29. 20:50:07

oltatni szigoruan! soha nem hagynam ki, mert nekem dolgozni kell, maszek vagyok nekem nincs tappenz

süti beállítások módosítása