Skip to content


Mit érdemel az a bűnös…

Szerző: Slanger - 2009.02.07. 10:34

Bookmark and Share

 

A bankrablások és a romák mellett megint az állatkínzástól hangos a sajtó. Az állattenyésztők már félnek libát, kacsát tömni. A tollfosztás miatt meg akár börtön is járhat. Ha a tévében csibéket látunk ketrecben tartva, egyből felháborodunk, és eldöntjük vegák leszünk. Álszent világban élünk ezt mindannyian tudjuk. Hiszen a finom pipihúst, meg a libamájat azt szeretjük.
 
 

 
 
De azért az már túllép minden határt, hogy degenerált kölykök macskák fejét vágják le csak úgy játszásiból, mások kutyákat tartanak méteres láncon. Hová jut ez a világ? Azt mondják, a kutya az ember legjobb barátja (Szerintem ez mondjuk igaz a macskákra is.). Lehet, hogy csak én vagyok túl konzervatív, de én nem szoktam levágni a barátaim fejét, sőt azokét sem, akiket nem kedvelek.
 
 

 
A szörnyű hírek hatására megint téma lett, hogy az állatvédelmi törvényt szigorítani kell. Persze megint utólag megy az okoskodás, ahogy ez nálunk lenni szokott. Nem tudom, hogy még hány jámbor jószágnak kell őrült gyilkosok prédájává válni, hogy történjék végre valami.
 
Végezetül visszatérek a bejegyzés címéhez!
 

Mit érdemel az a bűnös?

 


Címkék: állatkínzás

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr58927928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wlac (törölt) 2009.02.07. 10:57:36

Állatbarát vagyok, 10 év minimum. Meg minimum ilyen jövőt az elkövetőknek, akik az ilyeneket teszik. Ennyi.

süti beállítások módosítása