Skip to content


Egyeztetnek – már megint

Szerző: Slanger - 2009.02.20. 06:35

Bookmark and Share

„Ma egyeztet az Érdekegyeztető Tanács és Gyurcsány.”- Ezzel komolyan mondom, tele már a padlás. Mindenki mindenkivel egyeztet, napjában többször is. Csak éppen eredmény nélkül.

Azért erre az ominózus egyeztetésre mégis kíváncsi leszek. Téma lesz ugyanis, a jövedéki adók emelése is. A cigi, a szesz meg az üzemanyag tekintetében. Természetesen az üzemanyag adóját akarják leginkább megemelni, hiszen az, mindenkit érint. A terv, 6-7 %-os emelést tartalmaz. Ezzel szemben az alkoholt 3 %-al, a cigit pedig 5-6 %-os adóemeléssel akarja sújtani ez a piszkos-mocskos.

Hát hiába na, azért a hazai alkoholistákat kíméli a kormány, nem úgy a dohányosokat. Nem fér a fejembe, hogy miért nem a pálinka, meg az egyéb szeszkók adóját emelik. Ja, hogy akkor lehet, hogy kevesebbet innánk mi, magyarok. Vagy azért nem emelik a cigi árát, hátha sokan leszoknánk a dohányzásról? Mert az ugye csak nem lehet cél, hiszen csökkenne az adóbevétel.

Igaz ugyan az is, hogy a sok hazai bagós és drinker komoly költséget okoz az államnak, az egészségügyi ellátáson keresztül. De ezt ki nem szarja le, válság idején. Meg egyébként is, dögöljön meg mindenki, hiszen akkor kevesebb nyugdíjat kell majd folyósítani.

 

 


Címkék: fucking

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr20953486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nanena · http://nanena.blog.hu 2009.02.20. 09:46:23

Nekem ezzel nincs sok bajom. Hacsak az nem, hogy az alkoholét is emelik. S így ez a minőségi pálinkáknál akár 150-200 Ft-os emelést is jelenthet. Bár a napi 3 centemmel még elleszek valahogy. De így is 5000 Ft körül van fél liter.
Soha nem cigarettáztam, így könnyen mondom, hogy csak nyugodtan emeljék. Hátha kevesebben szoknak rá.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.02.20. 19:28:31

@nanena:
Majd morogsz, mikor a benzin árának emelése miatt drágább lesz a kenyér. Meg ki tudja mi... Simán lemondasz a kis páleszedről, vagy nem fáj a 200 Ft, ha ezt végiggondolod.

nanena · http://nanena.blog.hu 2009.02.20. 19:52:40

@chicken, a 'Kérem, Szilyt ne!' lobbi alapítója:
Speciel én annak örülnék, ha az olajár 150 dollár lenne, s így a benzin is megdrágulna. Akkor újraindíthatnám az olajkútjaimat.
Egyébként én csak azt mondtam, hogy a cigaretta drágulása nekem nem fáj. Dehát szándékkal is félre lehet érteni a szavakat.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.02.20. 19:59:44

"Nekem ezzel nincs sok bajom. _Hacsak az nem, hogy_ az alkoholét is emelik"
Tehát azzal van bajod. Mit is értettem félre?
Amúgy én pont leszarom, hogy hova emelik a piák és cigik árát. Sőt, még a benzin sem érdekel, mert mindig lesz lopott/csapolt, stb. jóárasított forrás :D
Engem a láncreakció zavar. Meg a gondolkodás hiánya

süti beállítások módosítása