Skip to content


Viktor, te egoista p.cs!

Szerző: Slanger - 2009.03.23. 15:27

Bookmark and Share

 

Neked senki sem jó? Nem akarod Bokrost, nem akarod Gráf Józsit, de még Király Julika sem kell. Mi van veled, megőrültél? Olyanok vagytok Ferkóval, mint két kisgyerek, akik összevesztek egy játékon. Ez még nem is érdekelne, ha nem én volnék az a bizonyos játék. Ezúton kérnélek, hogy ne szórakozzatok velem. Már évek óta szívjátok a véremet, kizsákmányoltok. Hitelekbe hajszoltok, bagóért dolgoztattok. Mi lesz ennek a vége?
 
Viktor, te egy egoista p.cs vagy, ha azt hiszed, hogy csak ti tudtok változást hozni az életünkbe. Vagy szerinted minden komcsi hülye? Persze tudom én, hogy te megmutatnád. De személy szerint én nem akarom. Félek tőled, és nem kellesz nekem. Eltűnhetnél Ferkóval együtt. Neki legalább volt annyi vér a pucájában, hogy kimerte mondani, ő itt csak egy akadály. Viktor, attól tartok te is az vagy. Egy akadály. Ezért fogadd meg a tanácsomat, és tedd fel te is a kezed. Igen, azt akarom, hogy hagyj minket magunkra. Hidd el jobb lenne így, legalábbis az országnak biztosan.

 

 


Címkék: orbán gyurcsány

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr141020341

lótumfaktum 2009.03.24. 18:12:05

Slanger

Neked senki sem jó? Mi van veled, megőrültél? Ez még nem is érdekelne, ha nem én volnék az a bizonyos játék.
Ezúton kérnélek, hogy ne szórakozz velem! Mi lesz ennek a vége?
Slanger te egy egoista p.cs vagy, ha azt hiszed, hogy csak ti tudtok változást hozni az életünkbe. Vagy szerinted nem minden komcsi hülye? Persze tudom én, hogy te megmutatnád. De személy szerint Én nem akarom. Félek tőled, és nem kellesz nekem. Eltűnhetnél Ferkóval együtt. Neki legalább volt annyi vér a pucájában, hogy kimerte mondani, Ő itt csak egy akadály.Slanger , attól tartok Te is az vagy. Egy akadály. Ezért fogadd meg a tanácsomat, és tedd fel Te is a kezed. Igen, azt akarom, hogy hagyj minket magunkra. Hidd el jobb lenne így, legalábbis az országnak biztosan.
madarat tolláról...

A fenti bejegyzésből irta posztját a Slanger nevű ápoltunk. mióta bezárt lipót keressük de nem talájjuk, szerencséjére.
bakfity neked meg 20 szem tabletta,naponta.a ciánost,a dörmögő kunce már szét osztotta.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.03.24. 18:51:37

@lótumfaktum: Tulajdonképpen így sem rossz. Ámbár én nem akarok miniszterelnök lenni, ellenben Viktorral. Lehet,hogy Te azt szeretnéd, hogy Viktor Semjén Zsoltival kéz a kézben kivezessenek minket abból a kátyúból, amibe részbe ők lőktek bele. Demokrácia van, legalábbis itt a blogon biztosan. Ha Te azt szeretnéd, hogy Orbán legyen hatalmon, hát lelked rajta. Én nem szeretném. Ennyi! Ja és a gyógyszert bevettem, úgyhogy Kösz, jól vagyok! Ne tessék aggódni!

lótumfaktum 2009.03.24. 21:09:14

@Slanger: "Te azt szeretnéd, hogy Viktor Semjén Zsoltival kéz a kézben kivezessenek minket abból a kátyúból, amibe részbe ők lőktek bele."
Szerintem nem vetted BE a mai adagodat,vagy ittál rá? te csak a Xart akarod szétteríteni,csak nem tudom ,hogy kinek a meg bízásából!gyúrcsótánnyal-egy felelősségi szintre hozni a patást okos.egyébként aszocik abszolult nem kirekesztők,nem faj gyűlölők,ök terjesztik a patásról,vigyorogva :cigány ! na és kit érdekelne ha igaz is lenne ? a legnagyobb tábor ezt is elviseli. ez sem jött be
és a CSÓCSI ildikó?
HÉT év vazee mit beszélsz? hét év maszatolását miért kell az ellenzék nyakába varni ,nem volt felelős kúrmányunk?persze a patás mögé állt a bírói kar az ügyészség.nincs programjuk? persze ,hogy mindjárt le nyúlják,azt boncolják ne a kúrmányét. tiszta nyakó-újhelyi-zuslág mondóka. te nem BIT átalakulat vagy ? bár mindegy ,szúrkolok,hogy 2/3-legyen a túl oldalon. jó szólás szabadság törvény ami csak a ballibre vonatkozna-uszítás a nemzet ellen 10év rabság, himnusz gyalázás 3év mint ámerikában stb stb...... ,nem vagy fejlődés képes beszorúltál egy fantazmagóriába.feladom! demokráciában ezt is lehet!
szép a kilátás a rácsos ablakon?

UI. ápr.1-től jelentősen emelkednek a mentális gyógyszerek igyekezz!!!

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.03.24. 21:28:46

@lótumfaktum: ha azt hiszed, h Ferkó párti vagyok, akkor nem olvasod a blogot. Egyébként az ápolók nincsenek bent. Minden kivonultak a parlamenthez, már el is kerítették. A parlament és a környéke ugyanis munkaterületté vált. Off

süti beállítások módosítása