Skip to content


Hogyan néz ki az új kormány?

Szerző: Droli - 2009.04.17. 11:18

Bookmark and Share

Sziasztok! Itt láthatjátok a képemet, hogy hogyan nézek ki! Olyan édes, nem? Kis tündérfalat!

 

 

  

 

 

Bocsánat, elfelejtettem bemutatkozni: én vagyok az új kormány. Hogy miért?

 

  1. Nagyon nehezen álltam fel, de még azt sem sikerült teljesen

  2. Cselekvőképtelen vagyok

  3. A legkisebb problémára is összefosom magam

  4. A folyó ügyeimet sem tudom tartani

  5. Mikor kérdeznek tőlem, mindenre csak ugyanazt tudom mondani (Orbáááán!)

  6. Nincs nagy mozgásterem, csak azt tudom csinálni, amit Gyurcsány apu megenged nekem

  7. Mindent eltüntetek, ami a kezem közé kerül

  8. Semmim sincs, de mindenért üvöltök, mert kellene

  9. Libabőrös leszek, ha csúnyán rámszólnak!

 

Szóval ez vagyok én. Remélem, egyszer végre kikerülök a szarból, csak nem mindegy, hogy ki cseréli a pelenkát. Januárban gázos volt a helyzet, de abból is kimásztam, ez miért ne sikerülne?

 

De neked, csak neked elárulok egy dolgot, amit nagyon szeretnék: nem akarok rács mögé kerülni!

 


A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr411070461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idosb · http://valodi.blog.hu 2009.04.17. 11:51:06

Roppant szellemes, de az a gyanúm, hogy a jelen helyzetben, bárkik álltal vezetett kormányra is ráhúzható lenne.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.04.17. 12:15:52

Droli! Ez kurva jó, szerintem az egyik legjobb posztod!!!!!

MP33PORTAL · http://downlinkz.com 2009.04.17. 20:53:22

Ennél az első posztnál nem látszanak az avatarok. Vagy lehet csak azért mert a hozzászólók közül senkinek nincs, de ez most kiderül....

süti beállítások módosítása