Skip to content


Anya vagy Te bammeg?

Szerző: Slanger - 2009.04.21. 17:56

Bookmark and Share

A mai nap azon ritka alkalmak egyike, mikor is kénytelen voltam igénybe venni hazánk egyik leginkább csúcsra járatott cégét, a Magyar államvasutat. Mivel dohányzom, ezért természetesen dohányzó kocsiba ültem, hogy az egy órás út alatt se kellejen lemondanom erről a mocskos cigiről. Alighogy elindult a vonat, beült mellém egy 40 körüli nő, egy kb. 6 hónapos csecsemővel a karján. Első kérdésem ezzel kapcsolatosan: Mi a faszt keres egy csecsemő egy dohányzó vasúti kocsiban, ahol vagy tízen szívják egyszerre a cigit, kb. úgy mint a török?

 

Gondoltam leszek annyira intelligens (ha már a gyerek anyja nem az), hogy én nem gyújtok rá. Hiszen nem tehet róla az a szerencsétlen csöppség, hogy ilyen anyja van. Velem ellentétben, az anyuka minden szívfájdalom nélkül rágyújtott a jófajta ukrán prilukira. Láncdohányos a lelkem, na. Legalábbis erre enged következtetni az a tény, hogy fél óra alatt 3 blázt is eltolt. A másik kezében meg természetesen fogta a babát, hiszen szereti. Aztán az is kiderült, hogy hova utaznak. Vajon hova? Hát az orvoshoz, mert állandóan köhög a gyerek. Mikor meghallottam, azt hittem lenyomok egy sallert a köcsög parasztnak. Hogy a francba lehetnek emberek ilyen felelőtlenek?

 

 


Címkék: furcsa pofátlanság

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr421078482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása