Skip to content


Öregszem...

Szerző: Droli - 2009.04.23. 18:16

Bookmark and Share

...pedig még harminc sem vagyok.

Érdekes dolgot vettem észre magamon: mostanában szereztem meg Deák Billtől a Hatvan csapást című lemezt, s a Junkiestől a Degenerációt. S tudjátok, melyik tetszik jobban? Deák Bill. A Junkies túl zajos. :-)

Nektek van valami hasonló élményetek?  :-)

 


A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr731082448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.04.23. 19:05:41

Az ide vág, hogy mostanában szeretek vonatozni?

kopisti 2009.04.24. 08:12:29

En 33 vagyok, tapasztalat, hogy a Hatvan csapas utan jön a Bünön, Börtönön, Banaton tul, es utanna azt veszed eszre, hogy a Blues atveszi a kemenyebb Rock helyet...
Lehet, hogy a közhangulat is hatassal van ra?
(bocs de nincsenek hosszu ekezeteim)

Fonak 2009.04.27. 02:33:28

Én 32 vagyok. Régóta Deák Billt hallgatok. Meg blues. És Kormorán rengeteg. Néha Ismerős Arcok. Kemény rockot valahogy nem kívánok annyira, mint régen. Akkor én is öregszem?

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2009.04.28. 15:45:07

Szólok a szomszédnak, hogy hangos a zene, és nem tudok aludni (pedig ő idősebb).
A folyosón az idős szomszéd nénik mindig leállnak velem parolázni meg pletykálni.
Cikinek érzem a ruházatomat néha.
Beszélgetek a növényeimmel, és vitázok a tévével, különösen ha beszélgetős műsor van.
Nosztalgikus könnycseppel hallgatom a Haddaway: What is love c. számát, amit mostanság már csak a retró dizsikben adnak, ahova amúgy sem járok.
Azt várom, hogy a csajok hozzám jöjjenek ismerkedni, és ne én menjek oda. Amikor mégis valamelyik megszólít, tuti hogy kurva (valamilyen értelemben mindenképpen).

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2009.04.28. 15:48:49

Ja, és múltkor a tévében megkérdezték tőlem a kütyük kapcsán, hogy hány éves is vagyok? Nem vagyok már túlkoros az ilyen izékhez?
Persze nem tűnt túl autentikusnak a kérdés a kérdező személye miatt (VV Ágica), aki állítólag celeb, de mégsem tudom, hogy ki a brékó, ergó pillanatkurva státusznál nem juthatott messzebb.

süti beállítások módosítása