Skip to content


Mit gondolsz meddig fogunk élni?

Szerző: Slanger - 2009.07.18. 14:48

Bookmark and Share

Olvasom a hírt, hogy…

"Elhunyt szombaton a világ legidősebb férfija, a 113 éves Henry Allingham, az I. világháború egyik utolsó brit veteránja."
 
Ez önmagában nem is igazán érdekelne, de belegondoltam, hogy vajon az én generációm, a mai 25-35 éves korosztály, milyen átlagéletkort fog majd megélni. A kutatások ugyan azt mutatják, hogy a várható átlagélettartam folyamatosan növekszik, ám én ebben nem vagyok teljesen biztos. Hiszen a mai fiatalok talán a leginkább kiettek, az egyre növekvő stressznek. Keveset mozgunk, rendszertelenül és egészségtelenül táplálkozunk. Gondoljunk csak bele, hogy mennyi mérget viszünk be a szervezetünkbe, az elfogyasztott ételekkel. Itt van például a fuzáriumos gabona, a Kínából behozott, mindenféle vegyszerszennyeződéseket tartalmazó élelmiszer. Ez az évek során felhalmozódik testünkben, és óhatatlanul megrövidíti életünk hosszát. Azt meg már csak mellékesen jegyzem meg, hogy az egészségügyi ellátás is katasztrofális (Magyarországon), így azt hiszem, túlzó optimizmus volna azt hinni, hogy közülünk sokan elérik majd azt a szép kort, amit az öreg Henrynek sikerült.

 


Címkék: életkor egészségügy

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr331253180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZoliKa1988 · http://zolika.info/ 2009.07.18. 16:36:01

én ilyeneken nem gondolkozom, nem is akarok örökké élni... jobb a borzasztó vég, mint a borzalmak vég nélkül

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.07.18. 17:09:23

@ZoliKa1988: tulajdonképpen én sem gondolkodom ilyesmin. Egyszerűen csak láttam a cikket és ez jutott eszembe. Ha így folytatódik, lehet hogy még a nyugdíjat sem érjük meg :(

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2009.07.18. 17:10:17

Esetleg az emberi szervezet idomul a sok szarhoz, amivel kívül, belül találkozik.
Ez most off, de csak kicsit. Volt egy fiú és egy lány, akik elindultak keletre és blogoltak útközben. Alig vártam a posztokat, jó szöveg és fotók. Mikor visszajöttek, több, mint egy év múlva, valaki megkérdezte a világjárókat, hogy mikor lesz a világ vége? Azt válszolták, hogy a mai emberek még megúszhatják, de Kínának biztosan köze lesz hozzá. Ez nem legenda : [url]http://kk.blog.hu/[/url]

Évikati 2009.07.18. 19:38:13

Nagyon érdekes a kérdés! A Propelleren kifejtettem a véleményemet:-)

süti beállítások módosítása