Skip to content


Heti szerelmi horoszkóp

Szerző: Slanger - 2009.08.05. 06:55

Bookmark and Share

Hiszek a lélekvándorlásban, az ufókban, még talán Istenben is. De a horoszkópban abszolút nem. Teljesen véletlenül bukkantam rá, a videón látható hölgy (aki nem csak asztrológus, de parapszichológus is) heti szerelmi horoszkópjára is. Azt most nem firtatnám, hogy Lillának akad némi problémája a beszédkészség területén, az viszont, hogy ennek a számomra összefüggéstelen észosztásnak tűnő "jóslásnak" van e értelme (pláne, ha fizetni is kell érte), hát nem is tudom.

 
De mielőtt megnézitek a videót. Lilla így vall önmagáról:
 
"Mindig lenyűgözött, ha valaki képes volt a jövőbe látni, és előre jelezni különböző történéseket. Amikor magam is megtapasztaltam, hogy az asztológia segítségével prognosztizált események bekövetkeznek az életemben, azonnal jelentkeztem egy négy éves asztrológiai iskolába (...), és megtanultam mindazt, amit ott tanítottak."
 
 

 
 
Csak hogy néhány mondatot kiragadjak, amolyan aranyköpésféléket:
 
Kos: „A lendülete tetszik meg majd a másik embernek nekik.”
 
Bika: "Ha párkapcsolatban élnek, akkor egy külföldi utazás teszi kellemesé majd ezt a hetet. Ha még nem akkor szorosabbra fűzik a szálakat."
 
Ikrek: "Minden ikrek szívéhez a fülén át vezet az út."
 
Na ebből ennyi elég is.
 
 

A jó hír, hogy aki felvilágosultabb, mint én, az a parapszichológus hölgytől sms-ben is érdeklődhet a jövője felől. Ha jól emlékszem bruttó 300 forint körüli sms díjért.

Arra egyébként kíváncsi lennék, hogy azoknak akik hisznek a horoszkópban, milyen aránnyal jönnek be a jóslatok.

Hisztek benne?

 


Címkék: horoszkóp

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr821289074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.08.05. 09:57:38

Csak én nem látok videót?

Mekkora baromság a horoszkóp! Ha öt helyen megnézed a heti horoszkópodat, mindegyiken mást írnak. Fűzze az ilyen szorosabbra a szálakat saját magával vagy a fülével :)

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.08.05. 10:32:49

Oké, megvan már nekem is, de ha nem lett volna, abba se halok bele :)
Hát, a héten nagyon magányos leszek Lilla szerint. Örülnék egy kis magánynak, de nem adatik meg :D

Évikati 2009.08.05. 12:34:12

Nekem nagyon tetszett, megfájdult a rekeszizmom a röhögéstől. Vízöntő vagyok és nagy anyagi vitáim lesznek (nem tudom, hogy kivel és miért?), a férjem viszont hal és az is kiderült, hogy neki nem anyagi jellegű vitái lesznek ma és nem velem kapcsolatosak az érzelmi kitörései sem. Ez sem jött be nekem úgy, mint a horoszkóp mesélőjének a fogszabályozó. Ez már valóban a "legalja",:-( Helytelenül beszél, amit mond az is marhaság és ezért van aki fizet. Hát, nem vagyunk egyformák!!

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.08.05. 12:41:06

@Évikati: Jó, de azt tegyük hozzá, hogy az sms-ért fizetnek csak, annak meg talán annyi előnye van, hogy írni lehet hogy tud a csaj, ha már beszélni nem nagyon.

BlackPaperRose 2009.08.07. 11:00:55

:) ez tetszik!!! Lévén, hogy bika a csillagjegyem, most megyek is és szorosabbra fűzöm a szálakat azzal, aki nincs!!

Évikati 2009.08.07. 22:26:39

@BlackPaperRose: én most mondom neked, hogy jó csillagjegyben születtél, szerencsés vagy, hamarosan megtalálod a párodat!
Kár, hogy még nem hívtak be a TV-be. Tudok szépen beszélni, okosakat mondani és vagyok olyan szép is, mint ez a néni:-D

BlackPaperRose 2009.08.08. 11:50:47

@Évikati: köszi :)

Lehet nem "reklámozod" magad kellően vagy épp ott a baj, hogy tudsz szépen beszélni.;-)

Évikati 2009.08.08. 23:03:11

@BlackPaperRose: az önreklám - véleményem szerint - "büdös".
Egyébként, velem már többször előfordult, hogy a jóslataim bejöttek és az átkom is fogott. Lehet, hogy én boszi vagyok? Átkozni nem szoktam, mert azóta félek. Szépeket viszont gyakran kívánok, mint most neked is! Várom a hatást, remélem, értesítesz, ha bejön!:-D

süti beállítások módosítása