Skip to content


Retro (A nap képe)

Szerző: Slanger - 2009.08.11. 09:45

Bookmark and Share

Anyák napi köszöntő 1951-ből

 

 


Címkék: nap képe évikati

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr421296089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Évikati 2009.08.11. 20:29:37

Azok a gyerekek, kiket az ünnepelt "kartársnők" neveltek fel, ma hol vannak? Lehet tippelni:-)

talánegyszer 2009.08.11. 20:52:16

Azok a gyerekek többsége dolgozott keményen,felépítette a háború utáni magyarhazát.Gyárak,modern agrárium,víz,villany,lakóházak,hidak,iskolák,vasutak létesültek kezeik nyomán amit a kapitalista fenéknyalók,az MSZMP árulói a húszév alatt elpocsékoltak.Többségük tehetetlen dühhel nézik mindezt.Akkor volt húszmilliárd adóság és hatmilliárd követelés most csak 160 milliárd adóság van.Ezért kár volt rendszert váltani! Egymillió gazdag,kilencmillió nyomorgó!

Évikati 2009.08.12. 06:31:20

@talánegyszer: én 1951-ben 4 éves voltam. A szüleim dolgoztak látástól vakulásig, de szegények maradtunk. Pedig nem volt nyaralás, dinom-dánom. Ezért csak felnőttként, munka mellett tudtam tanulni is (ez viszont a hobbim lett). Akkor is volt államadósság, csak titkolták. Én reménykedtem, vártam a "szabadságot", vártam, hogy véget érjen az átkos. Átmentették magukat és a hazugságaikat. 7 év alatt tönkretették megint az országot az elvtársak és a kartársak.

Balbekk 2009.08.13. 17:48:46

Léteztek részvénytársaságok a Rákosi-korszakban?

Évikati 2009.08.14. 00:09:14

@Balbekk: Igen, úgy tudom, hogy a Kft. és a Bt. nem volt akkor divat:-)

süti beállítások módosítása