Skip to content


BKV HR igazgató - utolsó nap a jelentkezésre!

Szerző: Droli - 2009.09.04. 08:07

Bookmark and Share

Bang! A mai nap a jelentkezési határidő a BKV HR igazgatói posztjára! Leadtad jelentkezésedet? Meglett az erkölcsid egy hét alatt? Készen állsz a nagy feladatra?

Egy nagy kéréssel fordulok az olvasóinkhoz. Aki bármiféle választ kap a pályázatára, kérjük, küldje el a blog e-mailcímére (slanger@indamail.hu). Ha negatív a válasz, nem baj, csak kíváncsiak vagyunk, milyen indokkal rázzák le a jelentkezőket. Ha esetleg a válasz pozitív, khm, akkor szeretnénk jelezni, hogy nagyon szép cikkeket is tudunk írni a BKV-ról, a többit meg majd megbeszéljük privát telefonon :-)

Addig is szeretnék segíteni a BKV-nak, hogyan kell álláspályázatot kiírni. A következő sem tökéletes, de lényegesen rövidebb, mint a múlt héten kiírt. A Beatles alkotta :-)

Help! I need somebody, Help! Not just anybody, Help! You know I need someone, Help!

(Segíts! Szükségem van valakire! Segíts! De nem akárkire! Segíts! Tudod, hogy szükségem van valakire! Segíts!)

 


A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr571358679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igaziatommaki 2009.09.04. 08:48:39

Én leadtam...Nem vicc, komoly...:-)Erkölcsi még aznap meglett. Személyesen mentem a vaskapu u-ba érte. Reggel kértem, du-ra meglett, persze sürgősségi felárral. 1 nap is bőven elég volt 1 rövid szakmai koncepció és 1 motlevél megírására, cv-m és bizi másolataim mindig vannak készen, több kupac is belőle, hisz most álláskereső vagyok.
Más kérdés, h nem várok választ...Na vajon miért???Lol
Ha mégis én lennék az új Bkv igazgató, vendégem vagy Droli 1 sörre vagy amit szeretsz...Lol

igaziatommaki 2009.09.04. 08:52:51

"...ha negatív a válasz, nem baj,csak kíváncsiak vagyunk, milyen indokkal rázzák le a jelentkezőket.."

Droli, én már 357 helyre pályáztam idén. Ha netán kaptam is választ, sosem indokolták miért nem...SOSEM!
kb. 1 ilyen formalevél jött: "kedves jelentkező, köszönjük, h értékes pályázatával megtisztelte cégünket, sajnos azonban ezúttal választásunk nem önre esett, de sok sikert kívánunk további blablabla....."

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.09.04. 11:57:57

@igaziatommaki: Mi lehet veled a baj, ha annyi helyre beadtad és sehova nem vettek fel? Vegyész vagy és irodalom tanárt kerestek (esetleg BKV HR mánágert :))? Nem értem...

igaziatommaki 2009.09.04. 12:57:13

@Vorg a Halhatatlan Báró: az, hogy nincs állás, h a kiírt pályázatok zöme kamu (csak adatbázisba kellesz), amelyik fordulókon meg végigjutottam, ott az utolsó interjúkörnél közölték, h mégse kell nekik ember, mert leépítés lesz.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.09.04. 15:33:51

@igaziatommaki: Én a húszoldalas tanulmányokat szeretem, melyeket több millió forintért kell megírni :-)

igaziatommaki 2009.09.04. 15:36:59

@Droli: De beadtad a jelentkezésedet? (nyugi, én se felelek meg a kiírtaknak)

igaziatommaki 2009.09.04. 16:49:22

@Droli: Te akarsz lenni a vezérigazgató :-P

anarcho78 2009.09.04. 16:56:44

@igaziatommaki: azért erre hozhatnának már törvényt. egy haverom angliába ment ki vmi grafikus meló (cartoon network v. minimax) interjúra és a cég fizette a repjegyet.

miért nem írják elő MO-n pl. az utazási költségtérítést ilyen esetben? sokkal erősebb szűrés lenne már első fokon, nehogymár a büdös cégnek ki kéne fizetnie egy plusz villamosjegyet. így nem lenne adatbázis feltöltés a fejvadász cégeknél, nem kellene abban a hiszemben élnünk hetekig, h felvettek-e minket.

igaziatommaki 2009.09.04. 17:05:28

@anarcho78: nemrég voltam Németo-ban interjún és bár megígérték, nem fizettek ki semmit...:-(
sajnos úgy vettem észre nem érdek, mert a cégek az adatbázist eladják , vagy nemtom én mit csinálnak vele, a legtöbb hirdetés ilyen célt szolgál vagy marketing (pl. ha Gizike elmenne tőlünk, hány nap alatt tudnánk és mennyiért betölteni a helyét)-ekkor feladnak 1 kamuhirdetést és várják a cv-ket, bérigénnyel megjelölve természetesen.Meg ki mennyit ér a piacon, mik a konkurenciánál a fizetések ...stb.

süti beállítások módosítása