Skip to content


Közösségi közlekedés, lábbusz

Szerző: Slanger - 2009.10.20. 15:17

Bookmark and Share

Hát csak sikerül bezárni azt a fránya 33 vasútvonalat, amelyek a MÁV romlásának okozói. Senki ne higgye azt, hogy a rossz gazdálkodás, vagy az elsikkasztott pénzek miatt küzd a máv komoly anyagi problémákkal. Mindennek az oka a feleslegesen üzemeltetett 33 szárnyvonal. Jövőre ezeket bezárják, és ennek hatására a hazai vasúti közlekedés színvonala vetekedni fog a nyugati országokéval, megspórolva több milliárd forintot a magyar államnak. Lófaszt.

Elküldenek egy csomó embert, akik majd szépen mennek a munkaügyi hivatalba segélyért. Az emberek meg esetleg nem tudnak majd normálisan munkába járni. Hiába mondják, hogy vonat helyett ott lesz a busz. Az már senkit nem érdekel, hogy a busz drágább, kényelmetlenebb, lassúbb, mint a vonat. Mindenki oldja meg.
 
Kíváncsi leszek, hogy a volán társaságok a rossz anyagi helyzetre hivatkozva mikor szüntetnek meg bizonyos járatokat, spórolási célzattal. Kérdezem én, ha – állítólag - a vonatok kihasználatlanok, akkor a buszok nem lesznek azok?
 
Még annyit azért hozzátennék, hogy az ellenzék is azt kapja be amire gondolok. Mert azt mondja, hogy „ha a fidesz kerül kormányra, újraindítják a vasúti közlekedést a bezárásra ítélt vonalakon.” Ezt valaki elhiszi? Addigra szépen mindent el fognak lopni. Vágányokat, kábeleket, állomásokat, mindent. Talán még most kellene cselekedni kedves elvtársak, nem a választások után.
 
 
 

Címkék: közlekedés magyarország máv

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr671463225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azAttis 2009.10.20. 15:56:21

Köszönöm, erre gondoltam.

Tegyük hozzá, hogy a mávnál pillanatnyilag központilag megy a rettegés, hogy mikor borul ki a kakival teli kád.

Minden fénymásoló előtt kamera van, hogy ki mikor mit fénymásol le és pakolja el a jobb napokra.. értsd nemsokára azért hozzá kell nyúlni ahoz a sok "gazdaságosan" kiszervezett cégecskéhez. A belsős vízfej (zsírhernyó vezetőség) leépítése is időszerű..

A bkv lófüle volt ahhoz képest ami ott ment/megy. 1 billió forint adóságot halmoztak fel. Jól tetszik olvasni.

Sátán meg a Jocó 2009.10.20. 18:54:10

A kommunisták is jól tudták, hogy ha megengedik azt, hogy az emberek jelentősebb mennyiségű élelmiszer felhalmozására képesek, ill. elszórtan, összetartó közösségekben élnek, nehezebb őket elnyomni.

Lásd kolhozok, városba telepítések, stb.

A mai liberális diktatúra tanult a hibákból, dolgát immáron finoman teszi. Ellehetetleníti a gazdálkodókat, szétveri a családokat, az ősi értékeket, közösségeket, bezárja az oktatási, egészségügyi és most a közlekedési infrastruktúrát, így szépen lassan mindenki beköltözik a panelrengetegbe, ahol az Államtól függenek, génmódosított, végeláthatatlan mezőkön termelt ipari hulladékon éldegélve, agymosottan, uniformizáltan, boldogan.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.10.20. 19:33:21

@azAttis: remélem igazad lesz és kiborul a bili. Ugyanakkor attól meg félek, hogy hiába, mert akkor sem fog semmi sem változni. Maximum leváltják a vezetőket, és nem ők lopnak tovább, hanem az utódok. Szép kilátások.

@Sátán meg a Jocó: nem igazán hiszek az összeesküvés elméletekben, de ha jobban belegondolok -"Ellehetetleníti a gazdálkodókat, szétveri a családokat, az ősi értékeket, közösségeket, bezárja az oktatási, egészségügyi és most a közlekedési infrastruktúrát"- ez kurvára igaz.

Sátán meg a Jocó 2009.10.21. 09:38:21

@Slanger: nem kell hinni benne, hogy ténylegesen létezik a "Rózsadombi paktum" vagy "Cion bölcsinek jegyzőkönyve".
Le lehet ülni, erős kritikával átolvasni, majd tételesen átmenni rajta, és összehasonlítani a világban tapasztalható trendekkel.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.10.26. 09:09:32

Most hallgatom a rádióban, hogy a volán is sztrájkolni akar. Ennek oka az, hogy ha minden bezárt vasútvonal helyett buszt kell indítania, az veszteséges lesz számára. Na remek, lehet hogy tényleg a lábbusz marad.

Veronikamama 2009.10.26. 10:50:22

A Volánbusz is veszteséges, lecsökkenti a járatait, a BKV is veszteséges, lecsökkenti a járatait, a végén ki fog dolgozni ha nem lesz közlekedés? A BKV nálam csak fikció, de nem elképzelhetetlen...anarchia a javából.

süti beállítások módosítása