Skip to content


Aludhat-e lámpánál Carlitos?

Szerző: Droli - 2009.11.14. 13:22

Bookmark and Share

Dobjátok el a tollat, csukjátok be az újságot, kapcsoljátok ki a tévét, fontos kérdésem van.

Barátnőm most nézi a Youtube-on a Paula és Paulina sorozatot. Biztos emlékeztek még rá, kb 200 éve adták valamelyik tévén, s több része van, mint SZDSZ párttag. Nos, immár 3 rész szól arról a fontos problémáról, hogy Carlitos, a kb. 7 éves kisfiú aludhat-e lámpánál, mert ő bizony fél a sötétben? Mert apja szerint nem, Paula szerint igen. Mi a véleményetek erről a fajsúlyos kérdésről? Ha a 7 éves gyerek lámpánál akar aludni, meg lehet-e engedni?


A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr741517775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.11.14. 15:05:47

Engem is már vagy 200 éve foglalkoztat a kérdés, de sajnos ezidáig nem sikerült eldöntenem. Nagy bátorságra vall tőled Droli, hogy egy ilyen súlyos társadalmi problémára itt keresed a megoldást. Szerintem ugyanis mi még nem vagyunk elég felkészültek arra, hogy eldöntsük a nagy kérdést: Aludhat-e lámpánál Carlitos? Véleményem szerint ez sokkal magasabb fórumokon kellene megvitatni, és akár felkérhetnénk Seres Máriát is, hogy a következő népszavazás alkalmával lobbizzon, hogy a poszt címében szereplő kérdésről is szavazhasson a nagyérdemű.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2009.11.14. 16:32:45

Kedves blogíró!

Amennyiben Carlitos ezáltal megtud valamit a fény természetéről, én mindenképpen támogatandó ideának vélem. Nővérem pedagóga, majd megkérdezem tőle is.
Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának ötödéves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.11.14. 17:50:39

Má mé ne aludhatna lámpafény mellett?!

Sátán meg a Jocó 2009.11.14. 18:33:08

Szerintem most azonnal vágd ki a bnődet, mielőtt levisz a szintjére, már megbocsáss.

tavirdasz 2009.11.14. 20:23:22

meg kell gondolni,mert az áram nem ócsó

daniferi 2009.11.15. 09:53:06

Akkor ezek szerint anyám nem az ismétlést nézi, hanem tényleg több részen át megy ez a probléma. (én csak hallani szoktam főzés közben) :)

Szerintem inkább vele kellene lenni a sötétben, míg el nem alszik, bizonyítva, hogy nem kell félnie. Esetleg megkérdezni, miért is fél. Persze nekem nincs gyerekem, s kiskoromban nem féltem a sötétben, így nem tudom, mi lenne a helyes. Szerintem holnap felmérést készítek a munkahelyemen :)

süti beállítások módosítása