Skip to content


Best of beszólások – Vizsgaidőszak

Szerző: mememellen - 2010.06.14. 07:33

Bookmark and Share

Íme néhány gyöngyszem az előadók zárt ajtaja mögül, amiken sokszor már a diák és a tanár is csak kínjában nevetett.

- Siessenek, van még 5 percük, aztán lejár a parkolójegyem.
- Estére fenn lesznek az eredmények, aztán megyek a strandra.
- Kár volt, puskázni, így ránézésre már megvolt a kettes.
- Csak azért kap kettest, mert maga az első vizsgázó. Nem is tudom, miért teszek ilyen engedményeket.
- Pedig ez még könnyű volt a tankönyvből válogattam, legközelebb már én találom ki a feladatokat.
- Jó volt ez, sok mindent elmondott, jó volt: egy erős közepes.

Ha van hasonló élményetek, írjátok meg kommentben!

 

Címkék: egyetem vizsgaidőszak iskola diák tanár bestof beszólás

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr922074637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

luf! 2010.06.14. 09:24:18

Maguk próbára tesznek engem. Egy ilyen beugrót én két perc alatt megcsinálok, maguknak fél órájuk volt, 12ből 3an maradhatnak vizsgázni.

süti beállítások módosítása