Skip to content


Milyen eredményt jósol a háziállatod?

Szerző: Droli - 2010.07.10. 06:47

Bookmark and Share

Olvasom, hogy jósolt a németek híres (majdnem) tévedhetetlen polipja, és azt hozta ki, hogy spanyolok lesznek a világbajnokok, a hollandok az ezüstérmesek, és a németek a harmadikok. De van ám egy szingapúri papagály, mely a hollandokat hozta ki győztesnek. Nos, szerintem ebben a formában ez az egész egy áltudományos, bulvárjellegű, olvasókat-nézőket hülyítő dolog. Én sokkal tudományosabb, megalapozottabb jóslási módszert vetettem be: megkérdeztem a macskánkat.

...a macsek persze nem volt hajlandó válaszolni, nézett rám nagy szemekkel, mi a fenét akarok én tőle, persze tudni kell, hogy ennek nyelvi okai is vannak: míg ő ír származású, addig én magyar vagyok, és lehet, nem érti az akcentusomat. Ekkor más módszerhez fordultam: két kis műanyag tálba tejet raktam, és az egyik tálra ráírtam, hogy "Spain" (tudjátok, ír macska, nem írhatom neki magyarul), a másikra meg hogy "Netherland". A macska először csak nézett, hogy miért nem valami finomabb kaját adok neki (ebből arra következtettem, hogy ő egy brazil-angol döntőre számított), de végül is nagy nehezen a spanyol tálhoz fordult, és abból kezdett el lefetyelni. Tehát az én jóslásom végeredménye: Spanyolország nyer! A másik meccset is megjósoltattam hasonló módszerekkel, bár itt problémák voltak, mert a macska már nem akart inni (hiába, ezek a bronzcsaták sokszor már csak nyűgnek vannak), de nagynehezen rávette magát, és kihozta Uruguay-t győztesnek! Ez igen! Tehát a macska szerint az eredmény: 1. Spanyolország, 2. Hollandia, 3. Uruguay, 4. Németország.

És akkor most te jössz. Ha van otthon háziállatod, aranyhalad, vagy éppen nálad tartózkodik az anyósod, jósoltasd meg vele a végeredményt, és írd meg hozzászólásként! Nehogy már egy rohadt polip határozza meg, hogy mi legyen!

 


Címkék: foci

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr412141307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daniferi 2010.07.10. 07:34:19

Most ettek, úgyhogy, ha most jósoltatnék, az jönne ki, hogy elmarad a döntő :D

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.07.10. 12:12:02

@daniferi: Tényleg! Gondold el, szegény polipot éheztetthették egész nap, hogy nehogy besüljön élő adásban :-)

Wendiii · http://hivataliagyhalal.blog.hu 2010.07.11. 21:27:03

Ööö... Droli, a papagáj "j"-vel írandó.
Ha már nincs háziállatom, legalább kötözködjek... :D

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.07.11. 22:33:33

@Wendiii: tudod, ez ilyen ősi, nemesi származású papagáj :-)

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.07.12. 15:16:42

Én elég nagy állat vagyok és azt mondtam, a spanyolok nyernek. Nyertek. Tessék. Ennyi :)

(Izgultam ám, néztük a gyerekekkel, volt nagy ordítás, nesze nektek szomszédok :) )

süti beállítások módosítása