Skip to content


Jegyeket, bérleteket

Szerző: Slanger - 2008.12.22. 17:00

Bookmark and Share

Mivel az autóm, még nem készült el, így kénytelen voltam tömegközlekedést igénybe venni, hogy elintézzem a közeli városban az ügyes-bajos dolgaimat. Nem volt busz, ezért úgy gondoltam megnézem, nem megy e valamilyen eltévedt vonat (jelzem szrájk van). Alig érek ki az állomásra, a hangosbemondó ordítja, hogy gyorsvonat indul Budapest Keleti pályaudvarra (igaz 2 órás késéssel). Uccu neki, rohanás. Szerencsére elértem, így gondoltam nagy baj már nem lehet. Alig ülök le, jön ám a jegykezelő, a jól ismert mondattal: "Jegyeket, bérleteket kérem!" Mondom neki, hogy nincs, mivel alig értem el a vonatot, és egyébként is menjen a picsába majd ha rendesen közlekednek a vonatok, akkor lesz jegy, addig nem. Persze rögtön rendőrt akart hívni, amit én nyugtáztam is, hogy hívjon csak egész nyugodtan(a következő állomáson úgyis leszállok). Furcsálta a beleegyezést, ezért úgy tűnt, hogy stratégiát váltott, mivel a következő ragyogó ötlettel állt elő: -Adjon egy 500-as és nem is láttuk egymást.

Na ekkor durrant el az agyam, hát ilyen pofátlan parasztot még nem látott a világ. Adjak egy 500-ast!!! (ők meg több ezer ember életét nehezítik meg)


Címkék: máv sztrájk

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr60836923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

John D. Rockefeller (törölt) 2008.12.22. 18:52:58

Attól függetlenül, hogy sztájkolnak, még köteles vagy fizetni a szolgáltatásért! Jöhetsz mindenféle hülye indokkal, de ez esetben kurvára nem lenne igazad, akármit mondhatsz.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2008.12.22. 18:57:12

nincs is ezzel gond, persze vettem volna jegyet (abba a pár száz forintba nem halok bele), csak az eljárással van bajom.

Surfin · http://surfin.blog.hu 2008.12.22. 20:24:17

xEon1337> És ha neki nem lenne igaza, akkor azoknak igazuk van, akik sztrájkolnak?

bryan 2008.12.24. 14:44:27

igazi karácsonyi mese :)

intro 2008.12.27. 11:50:03

ugyan már... bliccelsz és még van képed felháborodni?? egy icipicit se vagy különb, mint a vasutas, szállj már le a magas lóról

süti beállítások módosítása