Skip to content


Úgy szeretlek, majd megeszlek!

Szerző: Slanger - 2009.02.07. 07:06

Bookmark and Share

 

Néhány éve a Sziget Fesztivált reklámozta egy sárga, orrhangon éneklő figura, akit Kistehén néven ismerhettünk meg. Már akkor mindenkinek az agyára ment, de azt soha nem gondoltam volna, hogy a fán ülős, réten csücsülős tehénke mára újra sztár lehet. (Bár kicsiny országunkban kiből nem lesz sztár, vagy ahogy manapság hívják CELEB?!) Most ugyan nem rendezvényt hirdet, hanem a Kistejest (sokkal többet nem is várhatunk tőle)!
 
Azt értem, hogy egy bugyuta figura, ami már jól bejáratott, (mindenki felkapja a fejét a hangjára) azt ugye kevésbé kell reklámozni. De ha már a magyarok közül valaki kitalálta a Kistehenet, akkor miért nem magyar terméket propagálnak vele? Egy francia tejipari cég 6 termékét bízta a Kistehénre.
 
Azért az alkotók nem voltak annyira kreatívak, mert maradt a rét, a zöld fű, kék ég. (Vagy ez is tudatos vásárlásösztönzés?) Egy valami azért új: "Úgy szeretlek, majd megeszlek!" Kicsit hülyén hangzott volna a Sziget beharangozójában ez a mondat.
 
Lehet, hogy most meg mindenki rohan a Szigetre, ha meghallja?
 

 

"Kislány"

 


Címkék: kistehén

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr81927884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KABARCZ 2009.02.07. 10:49:38

Bár nekem nem megy minden az idegeimre, ami bugyuta, néha kedvesnek látom, és ha megmosolygom, az is öröm (és nem káröröm), jót tesz nekem.
ezzel együtt támogatok minden figyelmeztetést, ami felhívja a figyelmet, mennyire kéne óvjuk a saját értékeinket.
Azt viszont nehezen tudom elképzelni, hogy egy reklámcég magyar cég termékét reklámozza, vagy magyar árút, ha a megrendelő francia.
És azt is nehezen képzelem el, hogy egy francia cég törje magát a magyar tej reklámozásával.
Mi tehát a teendő?

süti beállítások módosítása