Skip to content


"Kultúra váltásra van szükség a BKV-nál."

Szerző: Slanger - 2009.02.15. 06:57

Bookmark and Share

 

A fenti idézet jutott eszembe, amikor a híradó beszámolt négy BKV ellenőr csínytevéseiről. (Ez aztán a nagy égés!) A reménykeltő mondatot 2008.szeptember 17-én olvastam a "mfor" oldalán, Kocsis István frissen kinevezett vezérigazgató úrral történt beszélgetés kapcsán.
 
Itt még számomra úgy tűnt, hogy Kocsis úr az az ember, aki tudja ám, hogy mit kell tenni egy mindenki által utált, szidalmazott Zrt. jó hírnevén esett (többszörös) csorba kiküszöböléséért. Mert azt is nyilatkozta ám Kocsis úr, hogy ezzel párhuzamosan udvarias ellenőröket képeznek majd ki és a szolgáltatásaikon is javítanak. A bliccelők meg felköthetik a gatyát, mert az eddigi 30 %-os bliccelési arányt 10 %-ra fogja leszorítani. Én megmondom őszintén, minden egyes szavát elhittem és várakoztam. Hiszen egyik napról a másikra még Kocsis úrnak sem sikerülhet, bármilyen sokoldalú egyéniség. (atomerőmű, elektromosmű...meg mittudoménmicsodamű). Utazgattam, nézgelődtem és nem vettem észre semmi változást.
 
Viszont hallottam új, drága audiról, új trendi egyenruhákról, kiégett buszokról, arrogáns korrupt ellenőrökről, ritkított járatokról. Arról nem hallottam, (sőt nem is láttam)  hogy  takarítják a metrókat (kívül, belül), a buszokon működik a klíma a meleg nyári napkon, a villamosokon van fűtés a hideg téli napokon, hogy pontosan járnak a viszonylatok.

Azt tudjuk, hogy e sokoldalú, okos, szakmailag rátermett ember kinevezésének hátterében politikai megegyezés állt.  Mert a politika őt tartotta a legalkalmasabbnak!  Na, akkor itt már nem is csodálkozom!  Csaló ellenőrök vannak (bár most négyet kivontak a forgalomból), kultúraváltás meg színvonalemelés nincs! Csak reménykedés van, hogy a következő vezér csak egy dologhoz ért, de ahhoz nagyon: hogyan lehet rendbe tenni végre ezt a mobil kuplerájt!

 

Évikati


Címkék: bkv

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr1943856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.02.15. 07:17:52

Talán az egész országnak szükséges lenne egy kultúra váltás.

nanena · http://nanena.blog.hu 2009.02.15. 10:15:40

Reménykedésed optimistának tűnik. Szavaidból azonban kitűnik, Te sem nagyon hiszel a pozitív irányú változásban. Még egy új vezetővel sem.

Évikati 2009.02.15. 12:35:18

@nanena: Azt mondják, hogy a remény hal meg utoljára! Hosszú idő óta reménykedem, nem adom fel!
Amíg a politika befolyással bír a közlekedésben, egészségügyben, oktatásban, addig valóban nem lesz pozitív változás:-(

süti beállítások módosítása