Skip to content


Jövő héten torkoskodhatunk

Szerző: Nyünyőke - 2009.02.19. 15:34

Bookmark and Share

 

Idén már negyedik alkalommal szervezi meg a Magyar Turizmus Zrt. a Torkos Csütörtököt, amikor az akcióhoz csatlakozott éttermekben fél áron ehetünk. A vendéglátóhelyeknek jó propaganda, nekünk, vendégeknek meg azért kihagyhatatlan, mert 50%-kal olcsóbban ehetünk, ihatunk aznap. Sajnos azonban elég kevés család engedheti meg magának, hogy étterembe járjon. Egy 4 tagú család esetében 10-12 ezer forint egy vacsora, melyet rendszeresen csak nagyon kevesen engedhetnek meg maguknak és családjuknak. A vendéglátóhelyek forgalmának növelésére a Torkos Csütörtök- program nem hat, csak egyszeri látogatásra szól, sokan az éttermeket és kínálatukat szeretnék megismerni.
 

Kitalálhatnák a Féláras Bevásárló-napot? Én örülnék neki!

 

 


Címkék: torkosság

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr56951420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.19. 17:55:52

olyan kar, hogy nagyon keves etterem van benne a programban videken, es oda is mar jo elöre kell asztalt foglani,

ha jo a kaja, akkor oda maskor is visszamennenk, tehat meg erne felaron teszteltetni, es torkos csütörtökön ki tenni magukert, de eddig nekem ezzel nem voltak jo tapasztalataim - lehet hogy ne jo helyet valsztottam

nanena · http://nanena.blog.hu 2009.02.19. 20:32:57

Én tavaly néztem Pesten is, hátha elmennénk valahova. Tényleg jó előre kell helyet foglalni. S sok olyan étterem van benne, ahol a félár is drága. Így marad a hétköznapi olcsóbb étterem.

Nyünyőke 2009.03.02. 13:32:31

Részt vettem , nem jól tettem!
Vártam közel másfél órát, aztán kihoztak a tányér közepén valamit, amit ők a főételnek neveztek! Az étterem folyamatosan telt házon volt,a pincérek rengeteget sürgölődtek, foghatnám arra feledékenységüket. Ugyanis mindent 3-szor kellett kérni, hogy ne felejtsék kihozni! Mindez tényleg fél áron!

Tanulság: legközelebb otthon torkoskodom!

süti beállítások módosítása