Skip to content


Piros szegfű? Köszönöm nem kérem!

Szerző: Slanger - 2009.03.09. 06:40

Bookmark and Share

 

Szombaton délután tartottam hazafelé. Nem messze az otthonunktól 2 férfi  álldogált a sarkon. Az idősebbek korosztályát képviselték és öltözetük alapján szerény életvitelre következtettem.  Egyikük nagy csokor vörös szegfűt szorított kabátjához.  Gyönyörű, hosszú szárú, nagyvirágú pirosló csoda. Közeledve feléjük kedvesen mosolyogtak, majd az egyik férfi felém nyújtott egy szál virágot.
 
 "A kerületi MSZP nevében szeretettel köszöntjük nőnap alkalmából."
 
Rögtön kapcsoltam, ezek nem virágárusok. Megálltam azonban és udvariasan azt mondtam:
 
"Köszönöm, de nem fogadom el!"
 
Az indokom nem tartozik senkire, amit kívánt az udvariasság, azt megtettem. Léptem tovább és nem akartam hinni a fülemnek. Már nem mosolyogtak. Durva, sértő megjegyzéseket tettek felém. Nem palástolva csalódásukat és felháborodásukat. Arra következtettem, hogy ez idáig minden nő elfogadta a neki szóló üdvözletet, sőt hálásan, mosolyogva tartották kezükben a virágot. Nem fordultam vissza, de szófoszlányokból kivehető volt pár felém tett intelem:
 
...Orbán Viktor,... FIDESZ, meg az, hogy menjek oda, ahova ők gondolják. Azt gondolom, hogy az esethez nem kell kommentárt fűzni. Mindenki azt gondol, amit akar. Dühös voltam!
 
Talán mégis el kellett volna mondanom nekik, hogy tőlük miért nem fogadom el a virágot. Mert egyébként szeretem a piros szegfűt, melyet a virágos nénimtől vásárolok a piacon.
 
 

 

Évikati


Címkék: mszp szegfű

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr58989736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2009.03.09. 08:54:37

Én sem fogadtam volna el. Bár nem vagyok nő. :)

Amellett, hogy a viselkedésük felháborító, most megint arra gondolok, hogy ilyenre bezzeg van pénz...

yanchi345 2009.03.09. 13:07:37

Sajnálatos, hogy a visszautasítás is egyből ellenségeskedést, politikai ítélkezést szül. Pedig nekünk, együtt, csak akkor sikerül kikecmeregni a jelenlegi problémákból, ha egymásra mutogatás helyett együtt elindulunk. Aztán majd, ha túl vagyunk rajta, akkor beszélgethetünk arról, ki volt érte a hibás (illetve ki mennyire). De nagy vágyam, hogy addigra szeressük meg a másikat eléggé ahhoz, hogy megbocsássunk neki, magunkat meg ismerjük meg eléggé ahhoz, hogy bevalljuk, hogy mi is vétkeztünk.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.03.09. 13:12:35

Jajj, már megint olyanok vagytok, hát ez azért van, mert az Orbánszőlőpatás megosztotta az országot, gyűlöletet szít, bezzeg az MSZP... mint a mellékelt ábra mutatja...

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.03.09. 17:06:53

Gratulálok Évikati. Ezt nevezik úgy, hogy tartás. Én is úgy vagyok vele, hogy ha valakit nem szeretek, akkor olyankor sem szeretem amikor valamit adni akar.

Évikati 2009.03.09. 17:18:20

@Bastie: Nem tudom, hogyan szerezték be a temérdek vörös szegfűt, de sok nő kezében láttam. Először nem is gondoltam arra, hogy egy "kedves" gesztusból erednek. A környező szemétgyűjtőkre és a játszóterekre nincs pénz!

Évikati 2009.03.09. 17:21:24

@yanchi345: Éppen azért lettem dühös, mert én udvariasan megköszöntem és visszautasítottam. Léptem tovább. Nem is értem, mi a fenét gondoltak magukról, hogy így beszélhetnek velem. Szerencséjük volt, hogy a család férfi tagjai nem hallották az atrocitást.

lótumfaktum 2009.03.09. 18:36:08

lehet ,visszkellet volna fordulnod,s mégis kérni egyet ha már ilyem kedvesen kínálják. ha férfiak is voltak,ahelyedben előttük le a földre vele s lábaddal enyhe körözést megejteni.rajta. kár a vírágért,de megérdemelték volna.egy kis pszhihológia, lehet elájutvon. a látványtól.

Évikati 2009.03.09. 19:53:59

@lótumfaktum: Utólag belegondolva lehet, hogy ezt kellett volna tennem. Mindkét kezem tele volt szatyorral, fáradt voltam és mielőbb haza szerettem volna érni. Én azt gondolom, hogy ezek az emberek még arrogánsabban reagáltak volna és bizonyára akadt volna segítőjük is.:-( Egyedül gyengének és kiszolgáltatottnak érzem magam az ilyen primitív emberekkel szemben. Holnap talán másképp reagálnék.

süti beállítások módosítása