Skip to content


Magyarország, a hazám 3/7

Szerző: Slanger - 2009.04.25. 08:57

Bookmark and Share

Az előző feladvány poénját Nyünyőke elég gyorsan lelőtte (persze gratula neki, hiszen a megfejtés Ópusztaszer volt), de azért kreatív megoldásokban sem volt hiány.

 
A mai feladvány sem túl nehéz, úgyhogy rajta rajta. 
 
 

 

A kérdés pedig minő meglepő:

 

Mit ábrázol a fotó?

 

 

 


Címkék: magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr311084541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daniferi 2009.04.25. 11:24:06

Héé, ez még nem jelent meg rssben nekem... ez most hogy? Az agyviharon jártam, amikor egy commentnél láttam, van új postod... fakk :)

Na, de ha már idekerültem, akkor mondom: Bencés főapátság, Pannonhalma

(Már épp panaszkodni akartam, hogy tessék dunántúli dolgokat is mutogatni)

Ja, amúgy győri vagyok és tiszta időben az erkélyről látni, de ez ugye nem számít csalásnak :)

HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.04.25. 11:29:41

@daniferi: pedig már majdnem elkezdtem kutakodni a neten hogy mi van a képen... poéngyilkos :DDD

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.04.25. 11:38:39

Hát, elnézve az épülő Boldvai villát... akkor ez a Gyurcsány villa?

daniferi 2009.04.25. 13:15:16

Hát 20 km légvonalban, szóval lehet, hogy nem látom rendesen és csak hasonlít rá :D

süti beállítások módosítása