Skip to content


Nyílt levél a MÁV-hoz

Szerző: Droli - 2009.08.25. 08:19

Bookmark and Share

A nagy helyzet az, hogy a tegnapi MÁV-os repülőjegyvásárlásos hír eléggé kiborított. Erre ugyanis nincs mentség. Persze, meg lehet magyarázni sok mindent, hogy az őszödi beszéd igazságbeszéd volt, meg hogy szükség van a húszmilliós hatoldalas tanulmányokra a metróépítéshez, de azt nem lehet megmagyarázni, hogyan lehet egy repülőjegy átlagára 233 ezer forint. Bárki, ismétlem, bárki utánanézhet a légitársaságok honlapján, hogy ennél jóval olcsóbban is lehet repülni.

Én elhiszem, hogy a MÁV-nál erre képtelenek az emberek, s nem tudnak ennek utánanézni. Én elhiszem, hogy nem tudnak arról, hogy a közvetítő cég csúnyán átveri őket. Én mindent készséggel elhiszek. De szeretnék segíteni. Elég nagy tapasztalatom van a repülőjegyek piacán, ezért a következő levelet küldtem a MÁV kommunikációs osztályának:

Tisztelt MÁV!

Megdöbbenéssel vettem tudomásul, hogy átlag 233 ezer forintért vásárolják a repülőjegyeket egy közvetítő segítségével. Ez nagyon-nagyon sok, ennél jóval olcsóbban lehet repülőjegyeket vásárolni.

Miután egy állami vállalattól elfogadhatatlan, hogy így pazarolják a pénzt, szeretném felajánlani a segítségemet. Elég sokat repülök, tisztábban vagyok a piaci viszonyokkal.

Azt szeretném kérni önöktől, hogy amikor a közvetítő cég ajánlatot tesz egy-egy repülőjegyre, keressenek meg engem, s utánanézek, hogy van-e elfogadható színvonalú, olcsóbb jegy a piacon. Amennyiben találok, akkor a két ár közötti különbség 10%-át kérném jutalékként. Azt hiszem, ezzel az üzlettel mindenki jól jár.

Szeretném kérni, hogy a részletekért vegyék fel velem a kapcsolatot.

 Jó, nem egy nagy durranás, de a lényeg benne van. Állítom, hogy az erre költött 35 millió forintból legalább 20 milliót meg tudnék spórolni. De szerintem többet is. Ezért felajánlottam a segítségem. 20 millió Ft nagyon nagy pénz, különösen a veszteséges MÁV-nak. Most a labda az ő térfelükön pattog - kíváncsi vagyok, élni kívánnak-e vele. Azaz rácáfolnak-e arra a látszatra, hogy a MÁV pazarló cég.

Tippek?


A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr701335170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.08.25. 08:48:16

Ja, az én tippem: szerintem pont annyi választ kapunk rá, mint a BKV-sra, hahaha!

Semmi baj, szűk egy év múlva majd mi "tippelünk" a szavazócédulán, akkor meg retteghetnek a "káderek", hogy oda a jól fizető munka!

süti beállítások módosítása