Skip to content


Titokminiszter

Szerző: Droli - 2009.09.11. 12:59

Bookmark and Share

Juhász Gábor lesz az új titokminiszter. Az, hogy gépész, még hagyján, attól még érthet hozzá. De van egy gyanúm, hogy ő sem szakmai szempontból került a szakmai kormányba. De ezt most hagyjuk. Jobb kérdés, hogy minek is kell titokminiszter egy országnak?

Mert valljuk be őszintén, ez a poszt egy elfekvő/karrierposzt. Elfekvő, mert ide rakják azokat az elvtársakat, akik jók voltak a párthoz, de képességeik nem engedik meg, hogy komolyabb helyre rakják (pl. Kövér László, Szilvásy), vagy olyat, akik be akarnak futtatni későbbi karrierje szempontjából (pl. Ficsor). Olyat, aki esetleg értene hozzá, meg szakmai múltja lenne, véletlenül se!

Másrészt miért kell a "titoknak", egyáltalán a nemzetbiztonságnak minisztérium? Szerintem ennek hasonlónak kellene lennie a jogszolgáltatáshoz, azaz vannak a független bíróságok, a független főügyészhehehevel! Mert jól néznék ki, ha lenne bírósági miniszter, s leszólna mondjuk egy ítéletnél, hogy "Figyu, Zuschlagnál az a két év legyen már felfüggesztve! Hogy miért? Mert én vagyok a miniszter, a felettesed!". Mert a nemzetbiztonsági hivatal jelenleg sajnos hajlamos ilyenre; bizonyítékokat kreál politikai célokból, hogy a miniszter aztán villoghasson vele a sajtóban. Ennek meg semmi értelme így.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr391375012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.09.11. 16:08:30

Egyáltalán, minek kell titokminiszter? Ha valaki megmagyarázná, hogy mit kell csinálnia, annak igen hálás lennék. Erre is kiírhattak volna pályázatot, bár kapásból elbuknék, mert épp nem gépész vagyok :)
Amióta ezt a blogot járom, olyan dolgokat tudok meg a politikáról, hogy eldobom az agyam. Nehogy elirányítsatok valami vad politikai oldalra, mert ez is bőven elég :D

Nekem most zsebkendő miniszter kéne, ki is nevezek valakit. Majd odadobok valami taknyos kis pályázatot a pórnépnek, hogy "tisztességes" legyek :D

Évikati 2009.09.11. 16:54:33

@Vorg a Halhatatlan Báró: én évekkel ezelőtt azt gondoltam, hogy a "titokminiszter" feladata az emberek titkainak felderítése. Alkalomadtán pedig szétkürtöli mindenkinek,(szigorúan államérdekből) hogy az emberek lássák, mennyit dolgozik.
Ez most olyan zavaros lett, mint a titokminiszterek munkaköri leírása:-) Azért remélem érted, hogy mire gondoltam!

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.09.11. 22:50:37

@Évikati: Persze, értem. Bár az a gondolatom, a munkaköri leírása is nagyon titkos. Talán nincs is neki, annyira :)

eberti 2009.09.12. 12:13:36

Szerintem a titokminiszternek nagyon kell tudni hallgatni elvbarátai ügyeiről...

Évikati 2009.09.12. 17:25:59

@eberti: hát amint látjuk, hallgat is és ködösít!

eberti 2009.09.20. 06:43:01

@Évikati:
Arról is jól tudott hallgatni,hogy nincs diplomája...

süti beállítások módosítása