Skip to content


Napi fos (24. rész) - Ingerszegény hétvége

Szerző: Slanger - 2009.09.28. 13:05

Bookmark and Share

Hétvégén valahogy soha nem történik semmi. Legalábbis minden jel erre utal, hiszen ha az befér az esti híradóba, meg az indexre, hogy XVI. Benedek pápa ruháján végigsétált egy pók, hát no comment. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen kötekedő pöcs, de hol van ennek hírértéke? Mert mondjuk, ha egy fekete özvegy sétálgat a pápán, az azt mondom, hogy tényleg nem semmi, na de ez.

 

 


Címkék: napi fos

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr301412182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.09.28. 13:37:17

Na ezen én is megrökönyödtem. Index hír, mi is volt? A pápát megdámadta egy cseh pók...? Na mondom ezek is kurvára pihentek...

Évikati 2009.09.28. 15:44:08

Mutathatták volna helyette a vecsési "Káposzta fesztivál"-ról szóló híreket.
A kilencedik bulit rendezték meg, a legméltatlanabb, legszegényesebb szervezésben. Szűkös hely, rengeteg ember, por, piszok. Először kirándultunk ide, remélve egy jó kis töltött káposzta ebédet, de nagyon pórul jártunk. Nem lehetett kivárni, órákig álltak sorba az éhes, reménykedő emberek. Bosszantó, hogy hirdetik, reklámozzák, odacsalogatnak ezreket és pl. 2 helyen álltak hosszú sorokban a vendégek a WC-nél. Csak kettő bódé várta őket, lehetett szaladni a bokrokba.:-(
Ehhez képest a "pápa pókja" (Romhányi után szabadon:-) valóban nem volt egy izgalmas hír. Én ugyan izgultam egy kicsit, mert végül nem tudtam meg, hogy hátul hova mászott be a pók, amikor eltűnt a szemünk elől:-)

igaziatommaki 2009.09.28. 16:41:36

A babona szerint, akin pók mászik, annak szerencséje lesz. Vajon a Pápa babonás-e?

Évikati 2009.09.28. 17:20:18

@igaziatommaki: Lehetséges, hogy nem is tudja a mai napig, mitől volt hangos a média:-)

Zia1 2009.09.28. 18:23:51

Úgyan már! Ez csak egy pókocska......még keresztje sincs, tényleg mit keresett a pápán kereszt nélkül?

Humgor 2009.09.28. 21:03:10

Sziasztok!

Megnéztem a Hír Tv híradóját, ahol tudósítottak a Pápa csehországi látogatásáról. Ezt a pókos sztorit ott nem nyomták.
Hol nyomták? Hol volt ez szenzáció?
RTL Klub, TV2, ATV

Ennyi.....

Évikati 2009.09.28. 21:18:00

@Zia1: ez aranyos: keresztes pók, a pápa pókja:-)

Évikati 2009.09.28. 21:18:53

@Humgor: én az RTL-klub-on láttam.

Veronikamama 2009.09.29. 07:03:13

Akkor is lett volna hirértéke, ha kétlábú feketeözvegy mászott volna a Pápára.....

Zia1 2009.09.29. 09:32:54

@Veronikamama: akkor már nem élne a pápa........

süti beállítások módosítása