Skip to content


Ha lopnak tőled, vigyázz, nehogy téged bírságoljanak meg...

Szerző: Droli - 2010.03.02. 15:02

Bookmark and Share

Olyan abszurd történetet olvastam, hogy egyszerűen nem hiszem el. Biztosan emlékeztek a jászalsószentgyörgyi benzinkutas esetére, akitől a romák lopták a benzint (tankoltak, de nem fizettek), és ezért a benzinkutas kitiltotta őket. Kapaszkodjatok meg: ezért az Egyenlő Bánásmód Hatóság megbírságolta!

Tavaly novemberben elégelte meg végképp Szabó László, hogy a tulajdonában lévő benzinkútról heti két-három alkalommal fizetés nélkül távoznak egyesek. Országos médiavisszhangot kavart elhatározása, miszerint kitiltja benzinkútjáról azokat a romákat, akik rendszeresen elmulasztják kifizetni az autójukba tankolt benzin ellenértékét. Azt követően jutott erre az elhatározásra, hogy korábban egyetlen hatóságnál, bűnüldöző szervnél sem sikerült elérnie, hogy a tolvajok ellen fellépjenek. Egyes esetekben ugyanis mindig húszezer forint alatt maradt az eltulajdonított üzemanyag értéke, amely így nem minősült bűncselekménynek, csak szabálysértésnek. 

Az eset kapcsán indított eljárást velem szemben az Egyenlő Bánásmód Hatóság — mondta lapunknak Szabó László. — Szerintük az „etnikai kisebbséghez való tartozás miatti közvetlen hátrányos megkülönböztetést” valósítottam meg. A jogsértés megszüntetésére köteleztek, illetve a négyszáz forintos eljárási költséget is meg kellett fizetnem.

Megnyugodhat amúgy az Egyenlő Bánásmód Hatóság: a jogsértést a benzinkutas megszüntette, tehát megoldódott a probléma, mindenki boldog.

Vagy mégsem?


Címkék: bűnözés roma

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr51802938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kartal (rezervált) 2010.03.02. 15:09:31

Hát mégsem, mert a sokszázezres kárt nem térítette meg senki...

Kartal (rezervált) 2010.03.02. 15:11:44

Egyébként valaki mondja már meg, mi az az egyenlő bánásmód hatóság? Ez egy állami szerv? Mert ha nem, akkor milyen alapon bírságol és kötelez? Honnan van erre felhatalmazása, jogosítványa? Ki adott neki erre jogkört?... hadd ne folytassam a kérdéseket...

chemicalshop(hajrá nem romák!hajrá nemromaország!) 2010.03.02. 15:30:45

Az egyenlő bánásmód hatóság azért van , mindig emlékeztessenek arra, hogy rasszista vagy.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.02. 15:43:46

Ez a banda még nagyobb vicc, mint az jogvédőmaffia.

Szakaly Gyorgy · http://szakalygy.uw.hu/index.html 2010.03.02. 15:49:21

Én a benzintankos helyében eljárást indíttatnék az illető romák ellen az egyenlőbánásmódhatósagosdinál: Ha a kocsmában kifizetik a féldecit meg a bagót, a játékgépbe bedobálják a pénzt, akkor vele miért kivételeznek? A benzinért miért nem fizetnek?
A leghatékonyabb védekezés, ha az ellenség ellen a saját fegyverét fordítják.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.02. 16:23:01

Egyenlő Bánásmód Hatóság

sok munkájuk lehet, mert szörnyen rasszista ez az ország ...

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.03.02. 16:45:15

@chemicalshop: "Az egyenlő bánásmód hatóság azért van , mindig emlékeztessenek arra, hogy rasszista vagy."

:-)))))

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.03.03. 00:51:37

Komolyan, mindjárt hozzájuk is fordulok, hogy tessék engem is egyenlő elbánásban részesíteni, szociális kvártélyt és segílyt nyújtani, ha lelakom a lakásom, különben vagy csinálok, vagy szülök nekik egy gyereket, kirakom az asztalra, hogy nevelje fel, aztán lesz ám ott nemulass! Néha komolyan olyan érzésem van, mintha ide gyűltek volna a fogyatékosok jogvédő gyakorlatra. Vagy ennyire jól fizető meló ez? Tényleg, ezek miből kapják a pénzt, és mennyit? Mert ha ez így működik, akkor akár mi is kitalálhatnánk magunknak valami szervezetet, és nekiláthatnánk osztogatni magunknak a lóvét. Tényleg skacok, mit szóltok, összeálljunk valami szervezetté? Elkezdenénk védeni mondjuk az unitáriusokat, kiverni a balhét, miért nincs nekik templomuk meg rendesen felépített egyházuk meg állami támogatás rájuk, behasaljuk a létszámunk dupláját, felmarkoljuk a zsugát (dalos-rímes végkifejlet, ez így tetszik, olyan hőskölteményes).

Veronikamama 2010.03.03. 16:31:38

Az Egyenő Bánásmód.... nyisson egy benzinkutat és adjon ingyen benzint , ne a másik zsebében kotorásszon, verje a sajátjávaL csalánt.

vonStark 2010.03.03. 19:10:43

Ez nem rasszizmus, ez ragozás

Én tanulok, te tanulsz, ő lóg.
Én vizsgázom, te vizsgázol, ő nem buktatható.
Én dolgozom, te dolgozol, ő hátrányos.
Én spórolok, te spórolsz, ő segélyt kér.
Én építek, te építesz, ő igényel (és kap is).
Én gyereket szülök, te gyereket nemzel (annyit, amennyit el tudunk tartani), ő világrapotyogtatja tucatjával, és eltartatja velünk.
Én nevelem a gyerekemet, te neveled a gyerekedet, ő megveri a gyerekeinket.
Én megvásárolom, te megvásárolod, ő kirabol.
Én kertészkedem, te kertészkedsz, ő ellopja.
Én állatot tenyésztek, te állatot tenyésztesz, ő elhajtja.
Én továbbképzem magam, te továbbképzed magad, ő segélyt kap.
Én adót fizetek, te adót fizetsz, ő visszaigényel.
Én nyugdíjjárulékot fizetek, te nyugdíjjárulékot fizetsz, ő méltányossági nyugdíjat kap.
Én korán meghalok, te korán meghalsz, ő a társadalom áldozata ha korán meghal.
Az én hamvaimat szétszórják, a te hamvaidat kicsi betonfalba falazzák, ő családi márványozott, aranyozott, étellel, itallal pénzzel, arannyal megrakott kriptában tér örök nyugalomra!

Host 2010.03.07. 09:35:28

@Kartal (mindenbe beleszól):
Ha bármilyen támogatásra pályázol, közbeszerzésen akarsz indulni stb a cégedet lecsekkolják ennél a nemes hivatalnál vezetett adatbázisban. Ha kirúgsz vkit és ő itt bepanaszol máris tipikus kabátlopási ügyben vagy és "védheted" magad. Liberalizmus ...

süti beállítások módosítása