Skip to content


Valaki lenyelte,

Szerző: Slanger - 2009.02.16. 07:43

Bookmark and Share

 

Ahogy az iroda előtt megláttam a fehér skoda octáviát, már tudtam, hogy baj van. Ellenőrök, vágódott a fejembe. Belépve az irodába, kolléganőm arckifejezése megerősítette a feltételezésemet. APEH. Két fiatal hölgy, na meg a kocsiban üldögélő sofőr.
 
Egyből kérdeztem is őket „Ellenőrzés”? A válasz csak egy fejbiccentés volt. Szerencsére azonban nem a mi cégünket vizsgálták, hanem egy másik, a telepünkön működő céghez jöttek. Amíg várták a cég képviselőjét, beszélgetésbe elegyedtünk.
 
Gondoltam, ha nem hozzánk jöttek, rákérdezek én arra a 16 milliárdos jutalomra.
 
Amint felvetettem a témát, még a szemük is elkerekedett, a szájuk meg erősen habzani kezdett (kb. mint a Rába). Mint kiderült, nem rám voltak idegesek, hanem a rendszerre. Állításuk szerint ők ugyanis nem kaptak egy fillér jutalmat sem. Ki van osztva nekik negyedévente 100 ellenőrzés, miközben a fizetésen felül mindössze havi 6.000 forint, étkezési jegyet kapnak. Mondtam is nekik, biztos azért mert nagyon jó a fizu, meg van külön sofőrűk is.
 
- Na persze, a fizu. Meg sem merem mondani mennyit viszek haza, mert lehet, hogy röhögő görcsöt kapna. A sofőr is keres vagy 80-at havonta, és még az olajat, meg az izzót sem fizetik ki neki.
 
- De akkor hová tűnt az a 16 milliárd forintos jutalom?
 
- Azt kérem, valaki lenyelte.
 
Lenyelte vagy sem, nem tudom. Azonban mint utóbb kiderült, a másik céghez is csak azért jöttek, mert az APEH-os leveleket nem sikerült a postának kikézbesíteni, ezért elhozták a cégnek személyesen. Vagyis 3 levelet hoztak hárman. Hát hiába, így kell hatékonyan dolgozni.
 
Én meg már kezdtem őket sajnálni.
 
 

Címkék: apeh

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr7943192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása