Skip to content


Zárt a rendszer

Szerző: c0 - 2009.01.29. 08:00

Bookmark and Share

Az utóbbi években nagy divat lett a Szolgáltatók részéről olyan nyilatkozatokat tenni a számlázásukkal kapcsolatban, hogy a rendszerbe ("rencer") belenyúlni nem lehet, a vitatott számlát ki kell fizetni, meg különben is kizárt, hogy a rendszerbe hiba csússzon. Úgy büszkélkednek és takaróznak, hogy nálunk zárt számlázási rendszer van.
És mikor egy-egy számlareklamációm során felmerült, hogy a "rendszer" nem találja a befizetésem, érdekes dolgok kezdenek alakulni a zárt rendszerben. Kiderül például, hogy azonos időszakra a cég elnyel két befizetést is, a zárt rendszerben persze csak egy szerepel. Majd ezt az összeget visszautalják pár hónap múlva, de a számlákon sehol semmi, csak a szokásos tételek.
Aztán ott van nagy rózsaszín testvérünk, akiknél ugyancsak számlareklamációmat követően fogcsikorgatva ugyan, de elismerték a hibájukat telefonon (leírni nem bírták határozott felszólításomra sem), majd visszautaltak az utolsó (!:D) befizetett számlából egy részt, de arról helyesbítő számla ugyancsak nem készült.

Így azt hiszem, - évek tapasztalata alapján - kijelenthetem, hogy a zárt számlázási rendszer mindaddig zárt, míg meg nem nyitják azt.


Címkék: magyarország szolgáltató átverés

A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr48909134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása