Skip to content


Az én HR-es szakmai programom

Szerző: Droli - 2009.08.29. 14:03

Bookmark and Share

Miután a BKV pályázata előírja, hogy le kell adni a szakmai elképzeléseimet, ezért gyorsan összedobtam pár szempontot:

- A BKV adminisztráció teljes felülvizsgálata, a feladatkörök tisztázása, a felesleges munkakörök leépítése

- A BKV vezetői szerződéseinek felülvizsgálata, különös tekintettel a bérekre, a juttatásokra, a végkielégítésekre, s ezek módosítása

- Prémium és mindegy más béren kívüli juttatás csak akkor jár, ha a BKV nem veszteséges

- Az eddigi végkielégítések visszaperelése; ha a jogi osztály ezt nem kívánja megcsinálni, akkor új jogi osztályt kell felvenni, a régieket meg kirúgni, élen a jogi igazgatóval (úgyis ő bírálja el a pályázatot, gondolom, örülni fog, ha ezt olvassa :-)

- Új teljesítményértékelési rendszer kialakítása, melyben az elért célokért jutalom, a nem teljesítettekért büntetés jár

- A fizikai dolgozók alaposabb képzése, különös tekintettel arra, hogy az utasokból élünk, ezért ki kell szolgálni őket

Szerintetek megkapom az állást ezzel? :-)


A bejegyzés trackback címe:

https://tudtad.blog.hu/api/trackback/id/tr391341899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vvv999 2009.08.29. 14:18:52

Ja, megkapod... a beosztásod... :D

Secnir 2009.08.29. 15:23:02

Kovács az új HR igazgatóhoz:
-Itt rendnek kell lennie! Meg kell szüntetni a visszaéléseket! Nem tűröm az engedetlenséget! Szörnyű, az, hogy nap mint nap a médiákban szerepelek az embereim hülyeségei miatt!
Khm, talán túl erős az, amit mondtam, kicsit felindult vagyok, hiszen egy olyan vállalatot vettem át, amit átszőtt a korrupció, és gyakorlatilag az előző vezetés megpróbált szétlopni. Azonban ennek vége! Azért vagyunk, hogy mutyizások, és ehhez hasonlók nélkül tudjuk kiszolgálni a fővárost. Ezért vettük fel magát, reméljük, hogy törekvő, de tud alkalmazkodni a vezetéshez. Reméljük, hogy határozott, de nem tűnik véreskezűnek. Legyünk őszinték, fiatalember: ön intelligensnek tűnik, az ajánólevelei határozottan jók, remélem kitűnően tudunk együtt dolgozni, fenntartások nélkül, és kívánok önnek hosszú, és sikeres munkát a BKV-nél. Fel van véve!
-Öööö, igen. Én is remélem, hogy a jövőben sikeresen helyt tudok állni, mint a BKV HR igazgatója. Célom a visszaélések, és a korrupció visszaszorítása. Mindent meg fogok tenni, hogy sikeresen együtt tudjunk dolgozni. És a legvégül: köszönöm apa.

igaziatommaki 2009.08.29. 18:20:39

jah, abban a sac per kb. 1514 db pályázat közt leszel, akik választ sem fognak kapni a pályázatukra. És nem a programod miatt. Ne felejtsd: csak 1 győztes lehet: the winner takes it all. :-)))

igaziatommaki 2009.08.29. 18:21:26

@igaziatommaki: És különben is Droli, én akarom megkapni az állást! Én már az oviban erről álmodtam :-))))

Secnir 2009.08.29. 19:22:40

és hülye vagyok ofkörsz
Kocsis, nem kovács. áh. elbaxtam a poént.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.08.30. 13:35:19

@Secnir: poén volt ez így is, ne aggódj!

anarcho78 2009.08.31. 16:20:34

csak egy helyen volt hiba: az elért teljesítményért nem jutalom, hanem a munkabér jár. rontás esetén az se.

-----------------
más: politikusoknak nem lehet teljesítményalapú bérezést meghatározni?
1. jó döntés ÉS annak helyes végrehajtása esetén kapnak pénzt,
2. jó döntés DE annak végre nem hajtása esetén nem kapnak (nincs egymásramutogatás, ha nincs végrehajtás, nincs pénz),
3. rossz döntés - ez nyilvánvaló, börtön, pénzmegvonás, csikkszedés a tereken.

ez nem mehetne be OVB-hez szavazásra?

/ja és bocs, hogy megtaláltam a billentyűzeten a "----" betűt:)/

süti beállítások módosítása